Overkamp

Snelle mail terug. Voor order.

Snelle afhandeling.

We hebben 5dagen gewacht. Een SMS gestuurd. Volgende dag kwam het pakket. Daarna pas bericht dat het onderweg was.

roel

Goede service

snelle levering

Jos zandee

Goed, netjes op tijd geleverd wat gekocht is

Levertijd

Gerard

Prima in orde

Snelheid

No

Tim Rowe

E-mails beantwoorden!! Ik heb in totaal 7 e-mails naar hun Helpdesk-adres gestuurd, ik heb geen enkel antwoord ontvangen! Ze namen mijn geld en negeerden me vervolgens volledig. Vreselijke... E-mails beantwoorden!! Ik heb in totaal 7 e-mails naar hun Helpdesk-adres gestuurd, ik heb geen enkel antwoord ontvangen! Ze namen mijn geld en negeerden me vervolgens volledig. Vreselijke klantenservice! Dan krijg ik het verkeerde deel, want ze negeren me!

Absoluut geen

E-mails beantwoorden!!

J v d beld

Super goed bedrijf bestelling was binnen 24 uur bezocht

Top

Niet

Isaac

Slechte ervaring! Ik heb een voorvork besteld, maar bleek niet de juiste te zijn voor dit model fiets. Daarna bericht met foto's, serie nr's etc gestuurd om een ruil te uitvoeren. Maar geen enkele... Slechte ervaring! Ik heb een voorvork besteld, maar bleek niet de juiste te zijn voor dit model fiets. Daarna bericht met foto's, serie nr's etc gestuurd om een ruil te uitvoeren. Maar geen enkele reactie gekregen, telefonisch ook niet bereikbaar. Ik vermoed dat dit bedrijf gewoon een scam is! Vervolg stap is dit bedrijf nu bij de consumenten bond aan te geven zodat er met meerdere gedupeerden een civiele procedure kan worden opgestart.

Als Hollandbikeshop de retour/omruil netjes afhandeld zal ik deze feedback/ervaring direct verwijderen.

Website lijkt erg compleet

Zorg dat je je klanten niet oplicht!

els de cat

Snelle levering, tevreden over mijn aankoop

alles verloopt correct

Ron

Snelle levering van mijn bestelling

Duidelijke webshop en snelle levering

Herman

nvt