Jelle

Bijzonder slechte service. Trage reactie met domme vragen en resultaat blijft uit.

Hollandbikeshop levert verkeerde onderdeel. Geprobeerd om het juiste onderdeel te krijgen. Na drie weken is het duidelijk… ik BESTEL HIER NIET MEER.

Leuk logo

Controleer de levering voor verzending
Maak het “service team” functioneel

Malick Magraoui

I pass an order they don't delivery

1478193

1478193

FBM

Nalevering (nog) niet gedaan

snelheid

follow up over nalevering verzorgen

J.Visscher

Super, goed verpakt en mooi op tijd.

alles

Niks

Hendrik Steensels

Een Lazer fietshelm gekocht. Geleverd wat besteld werd, zij het aan de late kant. Helaas gevallen tijdens het fietsen en helm beschadigd. Mail gestuurd of ik aanspraak kon maken op de 'crash... Een Lazer fietshelm gekocht. Geleverd wat besteld werd, zij het aan de late kant. Helaas gevallen tijdens het fietsen en helm beschadigd. Mail gestuurd of ik aanspraak kon maken op de 'crash vervanging' van Lazer. Geen antwoord.
Na vele malen telefoneren eindelijk iemand aan de lijn. Blijkt dat een onervaren iemand te zijn, die alles moest navragen. Uiteindelijk toch antwoord: hollandbikeshop werkt niet mee aan het Lazer chrashvervanging programma.

Goede prijs voor sommige artikelen

Betere communicatie, zowel per mail als telefonisch.

Lidwien Banens

Super! Snelle levering, goed verpakt, fietstassen zien er top uit!
Mooie stevige kwaliteit. Duidelijke beschrijving

Overzichtelijk

Nee hoor

Olaf Nedden

Am 27.06.2022 habe ich den Artikel 353716, ein Vorderrad für eine Gazelle mit Trommelbremse und Nabendynamo bestellt, der Kaufpreis von 117,97 Euro + MWSt wurde bezahlt. Als Lieferdauer wurden 1-2... Am 27.06.2022 habe ich den Artikel 353716, ein Vorderrad für eine Gazelle mit Trommelbremse und Nabendynamo bestellt, der Kaufpreis von 117,97 Euro + MWSt wurde bezahlt. Als Lieferdauer wurden 1-2 Werktage angegeben, der Karton traf dann am 4.7. ein, enthielt allerdings ein wesentlich günstigeres Hinterrad. Trotz der Tatsache, dass ich alle zwei Tage eine Reklamation per eMail versendet habe, reagiert niemand. Telefonisch ist grundsätzlich niemand erreichbar. Leider habe ich erst jetzt gesehen, dass sehr viele Kunden sehr ähnliche Erfahrungen gemacht haben - also: Finger weg!

Große Auswahl

Erreichbarkeit, Zuverlässigkeit

L de Jonge

Ik heb nog geen pakket ontvangen, zou afgelopen dinsdag komen maar helaas. Kan ook goed aan Post NL liggen maar daar is de status “pakket nog niet ontvangen”. Ik heb gisteren een bericht gestuurd... Ik heb nog geen pakket ontvangen, zou afgelopen dinsdag komen maar helaas. Kan ook goed aan Post NL liggen maar daar is de status “pakket nog niet ontvangen”. Ik heb gisteren een bericht gestuurd naar jullie maar geen reactie ontvangen.

Ik wacht eerst af wanneer mijn pakket komt

Zie voorgaande vermeldingen

Cees Leijnse

Bij vragen over garantie reageert dit bedrijf niet!! Ik kocht een nieuw achterwiel met terugtraprem en een nexus 3 naaf omdat het originele wiel was vastgeslagen. Het gekochte wiel heeft het exact... Bij vragen over garantie reageert dit bedrijf niet!! Ik kocht een nieuw achterwiel met terugtraprem en een nexus 3 naaf omdat het originele wiel was vastgeslagen. Het gekochte wiel heeft het exact drie maanden uitgehouden en is ook vastgeslagen. Het gebruik is normaal geweest en het wiel is vakkundig gemonteerd geweest. Ik heb tot drie keer toe in een periode van nu bijna een maand een mail met herinneringen gestuurd, maar Hollandbikeshop hult zich in stilzwijgen.

Niet opgemerkt, heb gevonden wat ik zocht.

Maak op de website een duidelijke pagina voor garantiemeldingen.

Mister A

Articolo disponibile, pagato e qualche giorno dopo indisponibile per "problemi di stoccaggio". Inviate numerose mail in italiano e inglese. Nessuna risposta... Segnalato immediatamente a paypal. Il... Articolo disponibile, pagato e qualche giorno dopo indisponibile per "problemi di stoccaggio". Inviate numerose mail in italiano e inglese. Nessuna risposta... Segnalato immediatamente a paypal. Il peggior sito al mondo di acquisti online

I prezzi sembrano ottimi, i prodotti sono disponibili, ma non è tutto oro quello che luccica

Rispondete alle mail e rimborsate i pagamenti annullati