g.a.bongers

Bestelling makkelijk uit te zoeken ,en snel geleverd.

goede keuze in onderdelen,goed verpakt en snel geleverd.

geen op/aanmerkingen

Ian Paintin

Very difficult company to work with, poor communications and say items are in stock when they are not. The worst European company I've dealt with

pricing can be good at times

Get a working web site in terms of inventory management. They take orders then sell to others so suddenly items you've paid for are no longer available. hopeless.

Bert Brinkman

Goed en snelle levering.

Kan ik na 1x nog niet echt zeggen.

Zie boven.

Patrick

Goed en duidelijk te vinden op de site en. De service online met de info over het pakketje is goed verzorgd.

Zeer snelle levering. Duidelijke communicatie

We wilde het fietsstoeltje bestellen bij bol.com maar was bij jullie 15 euro goedkoper

Kattevilder

Snel en betrouwbaar. Levering

Altijd goed

Zo doorgaan

Ton

Prima service

alles leverbaar voor de fiets

nvt

Snelle levering, maar product is niet juist.
Wel bevestiging ontvangen, maar Nog geen reactie ontvangen op mijn mail.
Erg jammer

Reageren op mijn mail

Korver

Tevreden over de afhandelingna tel. Contact

Geen idee

Duidelijker zijn als iets niet in voorraad is

Willaert Albert

Twee continental 5000S banden besteld(4/6/2022) op de webshop. Op voorraad en vermelde levertijd 1a2dagen.Faktuur(1448244) betaald en ontvangen op 4/6/2022 met de vermelding dat de bestelling... Twee continental 5000S banden besteld(4/6/2022) op de webshop. Op voorraad en vermelde levertijd 1a2dagen.Faktuur(1448244) betaald en ontvangen op 4/6/2022 met de vermelding dat de bestelling verzonden was .We zijn nu 12/6/2022 en nog steeds geen banden nog volgnummer. Ik krijg ook de echte reden van de niet levering niet.In mijn account is de bestelling ook niet opgenomen.Ik hoop toch nog op een goede oplossing.

Rappe respons bij bestelling.

Wordt de website voldoende bijgewerkt? Wordt de account bijgewerkt. Heb twee maal gevraagd mijn account bij te werken meer er gebeurt niets.

IJsbrand van der Plas

Betrouwbaar bedrijf met concurrerende prijzen.

fietsen tegen zeer redelijke prijs; grote varieteit in onderdelen

Neem ook bakfietsen/ gezinsfietsen op in het assortiment.
Neem ook bakfietsen/ gezinsfietsen op in het assortiment.
Mijn laatste aankoop was een fietswiel. Ik moest het ventielgat in de velg opboren een ook een binnenband met lange ventielpilaar gebruiken. Geef dit soort info aan op de web site.