Mertens

Omdat Hollandbikeshop het enige bedrijf was waar ik nog een 300w Bosh frame batterij kon kopen, heb ik de stap gewaagd niettegenstaande de slechte reviews betreffende de dienst na verkoop.... Omdat Hollandbikeshop het enige bedrijf was waar ik nog een 300w Bosh frame batterij kon kopen, heb ik de stap gewaagd niettegenstaande de slechte reviews betreffende de dienst na verkoop. Spijtig...... Na een maand laadt deze batterij niet meer op. Op 28 mei ll heb ik een mail met foto's ter verduidelijking gestuurd. Vandaag 2 juni heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen en ik heb een 2de keer gemaild.
Hiermee wil ik iedereen die met deze online verkoper in zee wil gaan, verwittigen. Denk 2 keer na!
Mocht mijn batterij toch nog vervangen worden, dan volgt hier steevast een rechtzetting met verontschuldigen.

Snel geleverd, voor wat het waard is.

De bereidheid om de wet betreffende garantiebeleid tie te passen.

Daniel

Warning: Takes your money and sends a non working tracking number

No communication

Doesnt answer emails

Vd berg

Assortiment

T.Boven

Super snelle levering en correcte onderdelen.

vele voorraad

Bjorn

Cassette besteld maar helaas nog niet ontvangen. Wordt vanuit de leverancier direct maar mij gestuurd maar dat is nog niet gebeurd. Er is contact gezocht van vanuit Hollandbikeahop maar blijkbaar... Cassette besteld maar helaas nog niet ontvangen. Wordt vanuit de leverancier direct maar mij gestuurd maar dat is nog niet gebeurd. Er is contact gezocht van vanuit Hollandbikeahop maar blijkbaar nog geen reactie.

Prijs

Als iets op voorraad staat ook leveren. Als de voorraad niet gegarandeerd kan worden vermelden.

P Weerts

Snelle service, goede kwaliteit

Snelle service

Nvt

Mei

Snelle levering, goede informatie.

Duidelijke volledige productbeschrijving

geen verbeterpunten

Riccardo Scarica

PACCO MAI RICEVUTO DAL CORRIERE E NESSUNA RISPOSTA DA PARTE LORO

Ordine 1435347. Attendo rimborso immediato.

Ordine 1435347. Attendo rimborso immediato.

Foolen

Bestelling en levering op tijd en goed kunnen andere bedrijven een puntje aan zuigen

zie boven

Lee G

Awful. Ignored my request for help when my €200 order was lost in the post. When they eventually replied, they said they will only refund me if the lost order is returned to them. Avoid at all costs!

Easy to order, but zero help after that.

Have a customer service department that actually help.