ed

Aftersales

aftersales

In mijn geval was de product informatie op de site niet op orde

Gastouder

Geweldig bedrijf in eerste instantie verkeerd peuterzitje geleverd, maar werd na telefoontje snel opgelost….. juiste peuterzitje volgende dag al in huis met retoursticker voor het verkeerde zitje... Geweldig bedrijf in eerste instantie verkeerd peuterzitje geleverd, maar werd na telefoontje snel opgelost….. juiste peuterzitje volgende dag al in huis met retoursticker voor het verkeerde zitje gratis te retourneren. 👍👍

Bij verkeerde levering snel opgelost!

Marco

Gewoon goed

Communicatie

Als er sprake is van retour zijn de verzendkosten voor jou ook al als je een duur product hebt besteld.

J.E. Goosens

Uitstekend

Uitleg van het product, bezorging zeer snel en goed op de hoogte gehouden van de bezorging

Voor mij niet nodig

Sarah

Subliem!

Supersnelle levering

Doe zo voort!

S.de Vries Terpstra

Ruime keus en een vlotte levering!

Nee

Nee

Robbert van der Gucht

Zeer slecht. Sturen het verkeerde product en reageren nu niet meer op mijn vraag om het product te retourneren. Vragen om foto’s die ik nu 3 keer gestuurd heb, maar negeren vervolgens alle mails. Ik... Zeer slecht. Sturen het verkeerde product en reageren nu niet meer op mijn vraag om het product te retourneren. Vragen om foto’s die ik nu 3 keer gestuurd heb, maar negeren vervolgens alle mails. Ik probeer nu al een maand het verkeerd geleverde product te retourneren en mijn geld terg te krijgen!

Ch.

Goede en correcte afhandeling

assortiment

uitleg over te koop geboden artikels, hoge transportkosten, geen communicatie over juiste levermoment.

Hollandbikeshop

Zeer goede ervaring

Snelle service en vriendelijk tijdens een telefoon gesprek

Ga zo door

A.VAN DEN AKKER