Tes Bv

Goede afhandeling van afspraak.
Maar 2 moetje ontbraken

Staat wat t is, wat lastig vinden

Duidelijker indeling

Anselmo Avendaño

Solicité unos cables del cambio para una bicicleta antigüa y me llegaron en pocos días sin ningún problema. Eran unos cables poco habituales para cambios Simplex y encajaron sin ningun problema en... Solicité unos cables del cambio para una bicicleta antigüa y me llegaron en pocos días sin ningún problema. Eran unos cables poco habituales para cambios Simplex y encajaron sin ningun problema en la maneta del cambio. Sin duda, recomiendo esta tienda.

Facilidad en la búsqueda y el proceso de compra

Mejorar el aspecto visual de la página web

John Wilbers

Trage organisatie mbt reparaties die onder de garantie vallen

Reparaties die onder de garantie vallen beter afhandelen en afspraken nakomen.
Zelf op zoek moeten gaan naar een fietsenmaker ivm kapot display.
Garantie loopt via hen, maar je kan/moet...
Reparaties die onder de garantie vallen beter afhandelen en afspraken nakomen.
Zelf op zoek moeten gaan naar een fietsenmaker ivm kapot display.
Garantie loopt via hen, maar je kan/moet alles zelf maar regelen.
Het lijkt me niet de normale gang van zaken dat de klant zelf op zoek moet naar een fietsenmaker ivm garantie,en dan vervolgens met de bevindingen van de fietsenmaker moet gaan onderhandelen met de verkopende partij, ivm eventuele kosten die daar uit voortvloeien

deld wallace

Great customer service to help me get the right part for my e-bike and fast next day delivery A+

great customer service

none

Bas

De trappers zijn goed. Beetje jammer dat ik bij deze aanschafwaarde bezorgkosten moet betalen

Kijk eens naar bezorgkosten

Wouter De koster

Defecte lamp binnen garantie (binnen het jaar na aankoop); verzendkosten voor klant? Dit is niet conform de europese rechten van de consument

Levertijd en prijs

Garantiebepalingen zijn niet wettelijk in orde

Fietsenwinkel atlas

Goede prijzen en Servies

Zo door gaan

Meer actie

Jan

Eens en nooit meer! Er staat foutieve informatie bij het bestelde product. Dan bel je met een medewerker die aangeeft dat er bij de omschrijving (het betreft een crankstel waarbij een kettingblad... Eens en nooit meer! Er staat foutieve informatie bij het bestelde product. Dan bel je met een medewerker die aangeeft dat er bij de omschrijving (het betreft een crankstel waarbij een kettingblad duidelijk is omschreven: Shimano SLX FC-M7100-1 crank heeft een volledig nieuwe constructie, met direct Mount kettingbladen, een speciaal randprofiel waardoor de ketting beter wordt vastgehouden etc...) niet staat hoeveel tanden het kettingblad heeft. Dus had ik moeten begrijpen dat er geen kettingblad bijzit.
Maar mevrouw geeft aan dat het een gevalletje helaas pindakaas is en dat ik het of maar retour moet sturen (portokosten zijn voor mijn rekening!!) en dat zij geen kettingblad kan sturen.
Dat is de service van Hollandbikeshop.com! Zij geven verkeerde informatie aan op de website, de klant moet dat maar begrijpen.
Kortom, van mij krijgen ze een dikke onvoldoende! En zoals ik begon EENS EN NOOIT MEER!

Service

Felice

Duidelijk

Bestelde artikel had in een envelop gepast, zonde van de bijna lege doos

Sander

Prima aanbod , snelle levering