J. Meijer

Prima. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Snelle levering.

Snelle levering, duidelijke communicatie, geleverd wat besteld was. En gisteren besteld, vandaag geleverd.

sophie

Prima!

goeie foto's en goede informatie over het product

Marit

Zeer snelle levering!

Avond ervoor besteld, volgende middag in huis.

George Hahn

Ik was op zoek naar een fietscomputer voor mijn step. Niet de duurste of ingewikkeldste, wel één waarmee ik mijn gegevens allemaal kan bijhouden en ook navigeren. De Sigma Rox 4.0 kwam hierdoor door... Ik was op zoek naar een fietscomputer voor mijn step. Niet de duurste of ingewikkeldste, wel één waarmee ik mijn gegevens allemaal kan bijhouden en ook navigeren. De Sigma Rox 4.0 kwam hierdoor door naar voren. De Sigma Rox 4.0 heeft alles voor mij, duidelijk scherm, klein, maar groot genoeg. Bediening is duidelijk en goed te doen. Navigeren dmv de Komoot app is zoals beloofd door Sigma. En duidelijke uitleg op youtube van Sigma zelf om te zien hoe het werkt. Montage van de Sigma Rox 4.0 was erg simpel en goed te doen. De Sigma Ride app is een goede toevoeging aan de Rox 4.0 goede weergave van je activiteit, enige wat leuk zou zijn is een foto bijvoegen bij je activiteit. De koppeling naar de Komoot app gaat rap. Verbruik van de komoot app tijdens navigeren is minimaal. De Rox 4.0 gebruiksklaar maken is zo gedaan.

George

Snelle levering, goed contact. Duidelijke omschrijving

Geen idee

Hasselmann

Schnelle Lieferung und sehr schöne Tasche

Nein

Tracking Nummer den Kunden mitteilen!

Deborah Alebregtse

Levering van voorvork ging snel en prima. De service er na is waardeloos toen bleek dat de vering in de voorvork niet optimaal werkte. Ik ben sinds 22 oktober 2021 bezig om de vork te laten... Levering van voorvork ging snel en prima. De service er na is waardeloos toen bleek dat de vering in de voorvork niet optimaal werkte. Ik ben sinds 22 oktober 2021 bezig om de vork te laten repareren en het moet nog gebeuren. Na vier keer bellen en veel geduld kreeg ik 20 december te horen dat de vork naar de fabriek gaat en dat het nog wel even gaat duren. Nu heb ik een klacht ingediend en hoop op een snelle oplossing.
Tot nu toe is service niet hun ding!

Snelle levering, veel keuze

Neem je klant serieus

André groener

Hebben zeer groot assortiment en kopen er vaak toppers

Zie boven.

Complete voorwielen stadsfietsen met naafdynamo en trommelrem.
Soms zeer handig als je wiel moet vervangen

Albert Heshusius

(1) Goede prijs-kwaliteit verhouding (2) snelle bevestiging van bestelling en (3) goede informatie aangaande voortgang verwerking, verzending en verwachte tijdstip van bezorging.

sterk service gericht

Bjorn Buter

Top bedrijf

Goede service

Niks op aan te merken

Cor Jansen

Prima ervaring met dit bedrijf.

Snelle levering.

Geen verbeterpunten.