De kuijer

Toller Shop

gute Informationen

ein kleines Begrüßungsgeschenk für die Erstbestellung wäre schön gewesen

Leidelmeijer

Top! Snelle levering en goed product.

David

Muy buen producto. Ha llegado exactamente lo pedido, bien envuelto y en perfectas condiciones, Los precios son bastante buenos y ha tardado muy poco considerando la distancia.

Precio y calidad

Envoltorio o caja propia del sillín

Erwin Vermeulen

Uitstekend, snelle makkelijk bestelling tegen een scherpe prijs tegenover ander webshops. Zeer goede communicatie en service. Nadat Post NL had aangeven dat het pakket was geleverd, wat niet was,... Uitstekend, snelle makkelijk bestelling tegen een scherpe prijs tegenover ander webshops. Zeer goede communicatie en service. Nadat Post NL had aangeven dat het pakket was geleverd, wat niet was, ben ik zeer professioneel te woord gestaan door Brenda. Na een telefoontje van Brenda werd het pakket 2 uur later dan afmeld door Post NL nageleverd. Zeer tevreden klant

Duidelijke menustructuuer

Jack Bloemberg

Redelijk

Reactie en oplossing ivm dubbel besteld product. Dat is snel opgelost. Echter 1 van de bestelde producten is retour, wat correct is, maar het andere bestelde nog steeds niet ontvangen.

Heb een besteld product nog niet ontvangen, maar wel deze enquête invullen naar aanleiding van dit bestelde product.
Wellicht eerst informeren of product is geleverd voordat deze enquête wordt...
Wellicht eerst informeren of product is geleverd voordat deze enquête wordt gestuurd

van de Putte

2x electrische fiets gehuurd voor 3 dagen. Prima fietsen, goed onderhouden. Vriendelijke eigenaar, die goede service verleent.

Niets aangeschaft, wel gehuurd voor vakantie.

Geen punten

John Corstens

Zeer slecht

goede/juiste informatie verstrekken

Cherepanov Aleksandr

Ik heb bouten besteld, maar ik kreeg niet de juiste aan. Op de website en op de factuur staat een foto van de bout die ik nodig had. Vervolgens heb ik deze besteld en uiteindelijk niet de juiste... Ik heb bouten besteld, maar ik kreeg niet de juiste aan. Op de website en op de factuur staat een foto van de bout die ik nodig had. Vervolgens heb ik deze besteld en uiteindelijk niet de juiste ontvangen. Ik heb een mail gestuurd waarin ik mijn situatie had uitgelegd. In plaats van het netjes op te lossen, steken ze de fout op mij. Ze zeggen dat ik niet het juiste heb besteld en zeggen dat ik fout ben, terwijl de tekening en de bout die ik heb aangekregen overduidelijk niet overeenkomen.

Het is snel geleverd.

Ofwel juiste tekeningen zetten bij het artikel ofwel beter kijken naar wat er verstuurd moet worden.