A.Gersonius

Ruim assortiment

Sonja

Top!

Natasha23

Product komt overeen met mijn verwachtingen. Degelijke bel.

Stevig

Geen idee

SJA

Juiste artikel op tijd geleverd

Geleverd wat er was beloofd, geen vertraging.

Geleverd wat er was beloofd, geen vertraging.

R.P.Osseweyer

Groot assortiment

Groot assortiment. Duidelijke specs bij onderdelen, vaak met manuals van de fabrikant.

De levertijd. Je krijgt direct een bevestiging van je bestelling, maar daarna blijft het dagen stil. Volgens de site levert men binnen 1 of 2 werkdagen, maar dat is bij mij nog nooit gelukt.

Martin

Waardeloos

produkten volgens site op voorraad, in werkelijkheid moeten ze besteld bij leverancier

Jack Brandsen / Bafang Electric Motor Science Tech BV

Prima, doen exact wat ze beloven

Goede zoekfuncties op de website

Eric

Hammer

Makkelijk bestellen, snelle levering

Groot aanbod

Bij bevestiging staat dat je een volgnummer krijgt waarmee je je bestelling/bezorging kan volgen. Ik heb nu eenmalig besteld en kon de bestelling dus nergens volgen, kreeg ook geen tracktracecode... Bij bevestiging staat dat je een volgnummer krijgt waarmee je je bestelling/bezorging kan volgen. Ik heb nu eenmalig besteld en kon de bestelling dus nergens volgen, kreeg ook geen tracktracecode hierdoor, alleen de melding dat het pakket verzonden was. Dat zou beter kunnen

Michael Craps

Zeer goed

overzichtelijke website die zeer gemakkelijk in gebruik is

Sommige artikelen zouden meer (technische) beschrijving kunnen gebruiken: vb de inbouwbreedte van een voornaaf wordt zelden vermeld. Meestal is dit 100 mm maar ik zoek een voornaaf voor een oude... Sommige artikelen zouden meer (technische) beschrijving kunnen gebruiken: vb de inbouwbreedte van een voornaaf wordt zelden vermeld. Meestal is dit 100 mm maar ik zoek een voornaaf voor een oude peugeot plooifiets die max 80 mm mag zijn.