Ed Sterke

Groot assortiment en snel geleverd.

Snel geleverd

Jan Verloop

Wollen trui besteld en die werd na 3 dagen geleverd. Alles perfect.

Shop makkelijk te vinden op internet.

Levertijd was ongeveer 3 dagen. Sommigen vinden dit te lang, maar ik vind dit voor een trui geen probleem. Ik zou zeggen, hoeft niet te veranderen.

Marco E.

Goede snelle verwerking van de order,

Zeer compleet aanbod tegen scherpe prijzen

aflevering op zondag

Hester

Snelle levering en keurige retourservice. Het product dat ik besteld had was niet het juiste ( mijn eigen schuld) en ik kon het gemakkelijk weer retour sturen en kreeg mijn geld terug.

Konrad Neukirchen

Piet

Goede levering

Nee

j. elhorst

What you see is what you get.

Een adequate webshop.

Eigenlijk geen.

John Sheehan

Absolutely worst after-sales customer support ever experienced!

Easy ordering, fast delivery

My latest email:

Ok I’m getting pretty sick of this nonsense.

My latest email:

Ok I’m getting pretty sick of this nonsense.

First your department ignores my emails, then you don’t answer calls, so I return the product in frustration and then you tell me credits are behind because of a backlog and then two weeks later you tell me my parcel wasn’t actually delivered. Well it was!!

I have returned the products, on the form required, to the address provided as per below. Please refund my purchase price asap. I have attached proof of delivery

Please don’t put me to the trouble of having to find a signature because of your department’s inefficiency, I have suffered enough already!

I. de Rijk

Lange wachttijd om telefonisch contact te krijgen. Kreeg het idee dat ik afgepoeierd werd door een medewerker en daar ben ik niet van gediend. Heb keurig mijn order betaald maar geen spullen... Lange wachttijd om telefonisch contact te krijgen. Kreeg het idee dat ik afgepoeierd werd door een medewerker en daar ben ik niet van gediend. Heb keurig mijn order betaald maar geen spullen ontvangen.

Lange wachttijden verbeteren bij de klanten service en misschien een cursus klant vriendelijkheid voor een medewerker verzorgen.

G.Olieman

Bestelling goed
Telefonische informatie slecht ( 20 minuten wachttijd)

Uitbreiden telefonische helpdesk.