Mary van der Lee

Levering snel en volgens afspraak. Helaas paste fietstassen niet op mijn fiets. Retour netjes en snel afgehandeld.

Patrick Devolder

Product is ok

Alain Lückers

Supersnelle en correcte levering

Uitvoerige beschrijving en supersnelle levering

Zijderveld

Prima ervaring, snelle levering.

Snelle levering, juiste product.

Nee

v lith

Prima klantenservice , had jasbeschermers nodig maar wist niet welke , mail gestuurd met vraag welke, kreeg advies foto van de fiets te sturen, nadat ik dat gedaan had kreeg ik linkje terug en kwam... Prima klantenservice , had jasbeschermers nodig maar wist niet welke , mail gestuurd met vraag welke, kreeg advies foto van de fiets te sturen, nadat ik dat gedaan had kreeg ik linkje terug en kwam via dat linkje bij de juiste jasbeschermer. Prima !!!

Eric de Vries

Snelle levering. Scherpe prijs

Snelheid van levering

Bouhof

Prima, snelle levering.

E. Meijer

Goede en snelle service

goed verpakt product voor transport

joost

Waarschijnlijk zijn alle positieve reacties door vriendjes of bekenden geschreven. op trustpilot staan andere reacties.
blijkt ook wel want er komt geen reactie op email en telefonisch sta ik...
blijkt ook wel want er komt geen reactie op email en telefonisch sta ik nu al anderhalf uur in de wacht met al een uur 1 wachtende voor me.
waardeloos en ik koop hier nooit meer iets.

W van der Voet

Ik was blij verrast over het feit dat hollandbikeshop het product dat ik zocht als 1 van de weinige in het assortiment hadden en het was al helemaal een verrassing dat dit product ook op voorraad... Ik was blij verrast over het feit dat hollandbikeshop het product dat ik zocht als 1 van de weinige in het assortiment hadden en het was al helemaal een verrassing dat dit product ook op voorraad was

Ook was het product de zelfde dag dat ik deze op de site had besteld al verstuurd en de volgende dag al geleverd was op mijn adres

Top service!

Het op voorraad hebben van producten die andere bedrijven niet hebben en de zeer snelle levering