Jos Ariaans

Ben zeer tevreden over Hollandbikeshop.com

Snelle levering.

j de vries

Mijn ervaring met dit bedrijf is super verlopen kreeg heel snel reactie op mijn vraag en ook de levering van mijn product is heel snel en soepel verlopen uitermate tevreden

ze konden me meteen melden dat het product waar ik intresse in had de juiste was

nee heb geen verbeteringspunten want ik was met hoe alles is verlopen zeer tevreden

Jans Vording

Helaas past de accu cover niet op de gazelle fiets terwijl er op de site staat past op gazelle heb de klittenband op de accu geplakt past de accu niet meer in de houder dit staat heel slecht... Helaas past de accu cover niet op de gazelle fiets terwijl er op de site staat past op gazelle heb de klittenband op de accu geplakt past de accu niet meer in de houder dit staat heel slecht beschreven op de site en dr fotos geven ook geen duidelijk heid .. ik kan de cover niet terug sturen omdat de klittenband gebruikt is mvg j vording

Zie boven vooral fotos

Ruijs

Nee

Nee

H.Tijssens

Goed bedrijf snelle levering zoals afgesproken en goede kwaliteit van he geleverde product gunstige prijzen.

Hele snelle levering.

Vooral zo door gaan

Renske Meijer

Snelle verzending, heel fijn telefonisch geholpen met een vraag over een kapotte windscherm beugel en superblij met de nieuwe fietstassen, achterop kussentje én een gefixt windscherm!

Fijne info, goede prijzen

Gratis versturen

Jos Verheyen

Supersnelle levering. Besteld product voldoet volledig en conform aan bestelling.

Supersnelle levering.

Neen.

Barry

Peter

Artikelen die besteld zijn zijn zoals beloofd snel geleverd

Ruim assortiment artikelen.

Betere omschrijving zou verkeerd bestellen kunnen voorkomen.
Betere omschrijving zou verkeerd bestellen kunnen voorkomen.
In mijn geval bescherming voor docking bosch accu verkeerd besteld. Beter omschrijven of het voor frame plaatsing of bagagedrager plaatsing