J.h. van den Berg

Emorm assortiment, duidelijke uitleg bij elk product. Zeer natuurgetrouwe afbeeldingen van de producten

Vlotte bediening product snel verstuurd en goed ingepakt.Prijs/kwaliteit: zeer goed

Heb niets kunnen vinden wat u zoudt kunnen verbeteren.

F.G.A. Calis

Pakket binnen de aangegeven levertijd ontvangen. Goede montagebeschrijving. Kwalitatief goed product. Kortom: Heel tevreden.

Snelle levertijd en kwalitatief een goed product.

Nee

Chris de weert

Mij ervaring is goed en ruime keuze en kwaliteit.

goede onderdelen veelzijdig.

nee

Wim van Groesen

Snelle correcte afhandeling

Prijs assortiment

Meer volledige productinfo. Bij product ook direkt de betreffende service/slijtage onderdelen tonen. Dan had ik die er gelijk bijgekocht. Zijn nu niet of te moeilijk te vinden.

Van der Ven

Voorafgaand het plaatsen van de bestelling (2 Yepp fietsstoeltjes) heb ik gebeld voor nadere informatie. Op de site staat dat er een team van enthousiaste medewerkers klaar staan voor telefonische... Voorafgaand het plaatsen van de bestelling (2 Yepp fietsstoeltjes) heb ik gebeld voor nadere informatie. Op de site staat dat er een team van enthousiaste medewerkers klaar staan voor telefonische vragen. De medewerker die ik aan de lijn had was niet zo enthousiast. Deze man vond ik erg uit de hoogte doen. Dit was niet prettig. Ik had een vrije eenvoudige vraag, maar daar hoeft de telefonische medewerker zich niet te goed voor te voelen.

Snelheid van leveren. Prettige prijzen

Zie bovenstaande opmerking..
Zie bovenstaande opmerking..
Tweede verbeterpunt: zorgen dat de klanten altijd met Ideal kunnen betalen. Deze deed het vorige week niet, waardoor ik een vooruitbetaling heb moeten doen. Overigens heeft dit geen vertraging in de verzending van de kinderstoeltjes opgeleverd. Dat is dan weer een compliment waard.

Kit

Paar dingen besteld, deze zijn snel en goed geleverd. Produkten waren zoals verwacht.

lajohs

Prima website. duidelijk en met een zeer uitgebreid assortiment.

jloman

veel keuze