Christ van den Broek

Groot assortiment, uitstraling daarvan op een moderner ogende website is wel een verbeterpunt vind ik.
Ik had een probleem bij mijn eertse levering. Er was een product manco en zelf had ik een verkeerd product besteld. Beide items zelf netjes en snel opgelost. Na ontvangst van de door mij geretourneerde artikelen werd ik keurig netjes geinformeerd en het bedrag werd snel teruggestort. Prima, zo'n aftersales. Ook de vragen die ik vooraf aan mijn bestelling had werden goed opgepakt.

Groot assortiment, prima after sales.

Uitstraling op website kan moderner.

B

W.G. van de Beek

Alles wat je nodig hebt voor je fiets.

Niet zomaar de beschrijving van de fabrikant in de beschrijving knippen/plakken, maar maak er wat werk van. Dat voorkomt dat je dezelfde reclametekst bij verschillende producten terugziet. Soms zie... Niet zomaar de beschrijving van de fabrikant in de beschrijving knippen/plakken, maar maak er wat werk van. Dat voorkomt dat je dezelfde reclametekst bij verschillende producten terugziet. Soms zie je bij één en hetzelfde product dezelfde lap tekst meerdere keren staan.

Casper Hogenbirk

Super goed geregeld

duidelijk

leen

Super gisteren besteld vandaag in huis

Gijs Verstraten

Betrouwbare partner voor al mijn fietsonderdelen.

Overzichtelijke website
Bestel gemak

Hans

Uitstekende ervaring.

duidelijke website, gemakkelijk bestellen, snelle levering, prima info over verloop bestelling

n.v.t.

Herman Mets

Prima overzichtelijke website en goede ondersteuning bij bestellen van het juiste onderdeel.

snelle levertijd

Pieter Van Bakel

Goed en snelle info.

Emile Witteman

Verrassend snelle levering. Ik had om 20 uur mijn onderdeel besteld en de volgende dag had ik het in huis. Dergelijke levertijden verwacht je van de 'grote' webwinkels (Bol.com/Coolblue etc), maar... Verrassend snelle levering. Ik had om 20 uur mijn onderdeel besteld en de volgende dag had ik het in huis. Dergelijke levertijden verwacht je van de 'grote' webwinkels (Bol.com/Coolblue etc), maar niet van een relatief nichebedrijfje. Erg tevreden!

Goede, snelle service. Aanbod is ook top.

De website ziet er niet meer volledig bij de tijd uit, maar werkt verder prima. Bij de levertijd van het onderdeel dat ik bestelde, staat 'Direct leverbaar +/- 2 Werkdagen'. Misschien is het... De website ziet er niet meer volledig bij de tijd uit, maar werkt verder prima. Bij de levertijd van het onderdeel dat ik bestelde, staat 'Direct leverbaar +/- 2 Werkdagen'. Misschien is het aantrekkelijk voor klanten als jullie waar toepasselijk daar neerzetten 'vandaag voor x uur besteld, morgen in huis'. Dat blijken jullie te kunnen namelijk ;)