Vennix

Zeer goede service, na wat vragen over welke artikelen het beste bij mijn fiets pasten, had ik deze de volgende dag al in huis.

snelle service

nee

Wil van Iersel

Bestelde zadel is minder geschikt voor een gewone stadsfiets (vrij hard)

snelle levering

meer informatie geven over het product

Daniël

Snelle levering, duidelijke track and trace, goeie service.

De verzending is snel gedaan, duidelijke website

Freriks

Prima service snel en netjes. Op de afgesproken tijd bezorgt.

Snel en netjes

J.Vermeersch

Op de site kocht ik halogeen fietslampjes.
Bij het gezochte type stond een afbeelding met 5 lampjes voor een bedrag van € 2.75
Ik dacht dus: € 2.75 voor een set van 5 lampjes, en ik...
Op de site kocht ik halogeen fietslampjes.
Ik dacht dus: € 2.75 voor een set van 5 lampjes, en ik kocht dan ook 2 sets,
dus totaal 10 lampjes.
Totale prijs: €11.45 (inclusief verzendkosten en BTW).
Bij levering (in een grote kartonnen doos) was der verrassing totaal: 2 lampjes!
Voor € 11.45 kreeg ik 2 lampjes!
Bij de meeste andere lampjes stond duidelijk dat de prijs op 1 lampje of 2 lampjes sloeg,
maar bij dit type was dit totaal niet het geval!

Ik heb intussen wel contact gehad met Hollandbikeshop.com. Het siert hen dat ze toch moeite doen om te lezen wat bij een ontgoochelde (en kwade) klant leeft...

Hollandbikeshop.com belooft om de site duidelijker te maken, en bepaalde advertenties bij te sturen...

Niet van belang evenals leeftijd

Geen reactie op email vraag. Hoeft geen lang verhaal te zijn maar reactie zou wel leuk zijn of bevestiging dat je vraag in behandeling is.

Jammer dat verzending via Dhl gaat en er geen keuze is met welke bedrijf de producten verzonden worden. Door de verzending Met DHL is mijn totaal ervaring erg slecht. (Heeft 4 dagen geduurd tussen... Jammer dat verzending via Dhl gaat en er geen keuze is met welke bedrijf de producten verzonden worden. Door de verzending Met DHL is mijn totaal ervaring erg slecht. (Heeft 4 dagen geduurd tussen 1e levering en uiteindelijke levering). Als ik een keuze had gehad zou ik niet laten verzenden met Dhl.
Reactie naar aanleiding van vragen omtrent bestelling mag sneller. Ik heb nog steeds geen reactie!

Erwin De Bois

Produkt was juist, snelheid van levering top, prijs in orde, proficiat.

juiste produkt,snelle levering,juiste prijs

alles ok

Brandsma

Al meerdere bestellingen bij Hollandbikeshop geplaatst. Levering conform toezegging en gedurende het proces goed geinformeerd omtrent de voortgang van de levering

Concrete informatie.

Levering op afleverpunten zou makkelijk zijn.

Frans Kramme

Snelle reactietijd op bestelling

Snelle correcte verzending / aflevering.
Vraagstelling per telefoon wordt voortvarend ter hand genomen en direct beantwoord.

Beantwoording vraagstelling per e-mail.