Ineke Milanova

Slecht .Ik klanten service gebeld na 32 minuten aan de lijn hebben gewacht heb ik het maar opgegeven ..

Site is perfect

Ik heb een fiets standaard besteld en zou toch fijn zijn dat er ook een bout bij zou zitten om hem vast te zetten .Nu moet je nog naar de fietsenmaker om er 1 te kopen .Dus zou mensen niet aan raden... Ik heb een fiets standaard besteld en zou toch fijn zijn dat er ook een bout bij zou zitten om hem vast te zetten .Nu moet je nog naar de fietsenmaker om er 1 te kopen .Dus zou mensen niet aan raden om er daar 1 te bestellen

I.L.

De nieuwe verlichting voor de fietsendrager werd snel geleverd. Helaas bleek er in een van de lampjes een draadje geknapt te zijn. We hebben dit zelf weten te repareren.

Ik weet niet of u dit had kunnen zien. Lijkt me ondoenlijk om alle lampjes open te schroeven en de bedrading te controleren. Anderzijds was het wel een domper.

Hendriks

Snel en goed

Goede communicatie

P. Sanders

Prima veel keuze

Buter

Snelle levering. Je word goed op de hoogte gehouden over de afhandeling van de bestelling.

Snelle levering.

G. Rademaekers

Beste mensen,
Beste mensen,
Ik heb afgelopen maandag 2 harmonica hoesjes voor de zadelpen besteld, maar helaas moet ik zeggen dat de hoesjes veel te groot zijn dit is zeer jammer, want ik neem toch aan dat de passende hoesjes toch ook wel te krijgen zijn, je ziet ze bij bijna alle merken op de zadelpen zitten, waarvan er heel veel stuk zijn. Ik heb er een stuk vanaf geknipt en toch gemonteerd. Beter iets dan niets.

Correcte levering.

Als jullie iets leveren waar jullie mijns inzien niet weten dat het past, zet er dan de maat bij.
Maakt het een stuk makkelijker.

Wout Bolleboom

Het is ronduit belachelijk om dit te sturen terwijl de bestelde velg nog niet eens binnen is.
U mag DHL aanspreken op de onoverzichtelijke mededeling die zij geven in hun volgsysteem.
Ik...
Ik bestel een velg bij jullie in of rondom Den Haag. Volgens de gegevens is het onderdeel snel bij DHL.
Mijn telefoonnummer begint met 070. Dat betekent dat ik de velg zowat lopend had kunnen ophalen.
Hoe bestaat het dat DHL daar bijna een week over doet?

Goede prijsstelling!

Andere vervoerder kiezen.

Jan Myrlund

I have made a booking this july and everything is lost and Holland Bikeshop is no longer answering my questions and they are mot answering by phone. So far €200 is gone.

Terrible...

Terrible Customer service!

Start answering on customer support and clean up the mess you have created.

Christine

Uitstekend. Een zeer snelle levering.

Snelle levering, goed verpakt.

Nee. Deze bestelling was perfect. Ik had nog geen mail ontvangen dat de bestelling onderweg was en toen werd het pakket al bezorgd. Heel snel dus.

Adrie Bakker

Prima bevallen.

veel keuze ( achterwielen) , goede en overzichtelijke informatie en snelle levering

ik kan niets bedenken