Van de ven

Goede ervaring

A producten

Misschien producten zoeken op framenummer

F Slakhorst

Goede en snelle aflevering

Goede website

Dick Metselaar

Prima afwerking van de snel bij elkaar geklikte bestelling.
Prima afwerking van de snel bij elkaar geklikte bestelling.
Wel raar dat ik binnen 24 uur een 2e bestelling deed (was een onderdeel vergeten) die niet in dezelfde zending meegestuurd kon worden. (reactie van het bedrijf was dat het onderdeel vanuit een andere locatie werd verzonden. 2 x verzendkosten.

goede uitgebreide webshop - prima voorraad

Peter

Prima, snelle en vlotte verwerking en levering

Snelheid, correcte afhandeling

Prima zo!

Cees Havermans

Zeer slecht netjes bestelt maar niet verzonden

Nee

Bestellingen beter controleren

F.lap

Prima bedrijf hebben de bestelling naar tevredenheid ontvangen!

Snelle levering.

Geen.

Szalai Laszlo

De website is erg belangrijk en perfect voor mij, omdat ik dagelijks een fiets rijd , en ik ben hier om naar werk te gaan en naar huis te gaan. Het is heel natuurlijk voor mij om naar je online... De website is erg belangrijk en perfect voor mij, omdat ik dagelijks een fiets rijd , en ik ben hier om naar werk te gaan en naar huis te gaan. Het is heel natuurlijk voor mij om naar je online winkel te gaan, omdat ik helaas niet veel tijd heb om te gaan winkelen, omdat ik meestal niet vind wat zou moeten zijn zoals jouw online winkel. Het is heel kleurrijk en biedt een breed scala aan keuzes, van de fietsvelg tot de klein material. Er zijn een paar dingen die ik niet kunt oplossen, dus ik ben op zoek naar je winkel online.

Ronny Hamers

Ik heb slecht 1 keer wat besteld, dus veel ervaring heb ik nog niet

Heel overzichtelijk, netjes gerangschikt, en de prijzen zijn prima
ook de informatie omtrent verzending en service zijn prima

Spalburg

Duidelijk assortiment, snelle levering

Jh Van den hoven

Fietsstoeltje snel verzonden maar erna door DHL flinkt vertraagt tot 2x verkeerd gesorteert zou donderdags bezorgt dus niet zou vrijdag worden dus niet uit eindelijk zaterdags bezorgt hier over... Fietsstoeltje snel verzonden maar erna door DHL flinkt vertraagt tot 2x verkeerd gesorteert zou donderdags bezorgt dus niet zou vrijdag worden dus niet uit eindelijk zaterdags bezorgt hier over geklaagt bij Hollandbikeshop.kreeg als antwoord we kunnen de mensen van DHL niet aansturen en dat was het .Hoe simpel ben je dan dit kan je klanten kosten welke simpele ziel zit daar je verstuurd veel via DHL neem contact op met hun dat dit niet kan en anders naar TNT gaan bv jammer deze ervaring met Hollandbikeshop

Snelle verzending maar niet door DHL

Neem TNT inplaats van DHL