Sander

Duidelijke informatie over de producten en snelle levering!

Groot aanbod, goede prijzen, goede informatie

fiers

Komen afspraken van levering niet na en geen reactie op email

Naam

We still got no delivery, as the delivery company is "on holiday"....how can a complete company that delivers go on holiday? Not understandable at all. Now they will deliver our bike seat when WE... We still got no delivery, as the delivery company is "on holiday"....how can a complete company that delivers go on holiday? Not understandable at all. Now they will deliver our bike seat when WE are on holiday.....horrible organization......

Ids

Prima sevice en snelle levering

Peeters Bart

Heb een bestelling geplaatst op 02-08-18 diezelfde dag een bevestiging van betaling gekregen .
We zijn nu reeds 08-08-18 en nog altijd geen track en trace nummer toegekregen !!!
Heb...
Heb reeds twee mails gestuurd naar info voor te vragen waar mijn onderdeel blijft maar zonder reactie !
Je kan ook telefonisch contact opnemen maar dat is een lange wachttijd

Misschien toch op zen minst een mail terug sturen

marian van der Linden

Uitstekend

grote keus

nee

Dimitri Smekens

Zeer betrouwbaar bedrijf, producten zijn zeer duidelijk gerangschikt in hun categoriën, de opbouw van hun website is heel gebruiksvriendelijk. De prijzen van de producten zijn heel competitief. Er... Zeer betrouwbaar bedrijf, producten zijn zeer duidelijk gerangschikt in hun categoriën, de opbouw van hun website is heel gebruiksvriendelijk. De prijzen van de producten zijn heel competitief. Er is voldoende info omtrent de producten, alsook een zeer goede klantendienst. Ook hun retourbeleid is super. Al jaren een klant, en zal dit ook jaren blijven.

Klantendienst top, zeer gebruiksvriendelijke website.

Ik kan me niks bedenken :-)

T van hoof

Geweldig snelle levering en uitstekende producten

R.J. Tuijnman

Prima! Kan niet anders zeggen...

Nee, geen opvallend sterke punten. Wel een goed assortiment en goede vindbaarheid van het artikel via google.

Ik zocht naar Spinder Twinnyload bevestigingsclips. Die heb ik keurig gevonden, maar het selecteren op Spinder en TWinnyload was niet eenvoudig.

Jorn

Ik vind het maar al te best dat de fiets opnieuw gemaakt wordt voor mij. Verder zou ik het mooier hebben gevonden, als ik een tussentijdse fiets had gekregen. Voor de tijd dat ik moet wachten.

Alles staat goed aangegeven en is makkelijk op te zoeken.

Bij een wacht van vele maanden. Misschien een tijdelijke vervangende fiets leveren.