Aek pols

Snelle levering en goede kwaliteit voor een nette prijs. Goede website

Snel en goedkoop

Gina Carli

1Prima website, duidelijk en overzichtelijk

Snelle bezorging!

Jelle Zwerver

Website is duidelijk en overzichtelijk
Bestellen gaat ook prima maar inmiddels wacht ik nadat mijn geld is afgeschreven al ACHT! Dagen op een kinderzitje dat volgens hun site op voorraad...
Website is duidelijk en overzichtelijk
Bestellen gaat ook prima maar inmiddels wacht ik nadat mijn geld is afgeschreven al ACHT! Dagen op een kinderzitje dat volgens hun site op voorraad is
Ik bestel hier nooit meer wat op mails word niet gereageerd en als je belt op welk tijdstip ook zijn ze allemaal telefonisch in gesprek waardeloos

Hebben ze schijnbaar niet

Zorg dat je bereikbaar bent voor klanten

Ad

Ik was op zoek naar een achterspatbord voor een Cortina U4. Gebeld voor de juiste kleur en werd keurig door een medewerker te woord gestaan. Zeer behupzaam. Daarna via de site het artikel besteld.... Ik was op zoek naar een achterspatbord voor een Cortina U4. Gebeld voor de juiste kleur en werd keurig door een medewerker te woord gestaan. Zeer behupzaam. Daarna via de site het artikel besteld. Binnen 2 werkdagen had ik de bestelling in huis.

Snelle levering, duidelijke website en goede telefonische info gekregen.

Gys

Mooi product, hoge bezorgkosten, wrakke bezorgdienst

Neem een andere bezorgdienst. U heeft pittige bezorgkosten dus daar verwacht ik meer van. DHL meld 's ochtends dat ze "vandaag" komen. Bij PostNL kun je dat zien in een periode van een uur en als... Neem een andere bezorgdienst. U heeft pittige bezorgkosten dus daar verwacht ik meer van. DHL meld 's ochtends dat ze "vandaag" komen. Bij PostNL kun je dat zien in een periode van een uur en als dat niet uitkomt overboeken naar een pickup pont

henny

Bestellen bij hollandbike ging snel en makkelijk levering was ook snel en goed.

Het snel afhandelen

Op de webside staat bij betalen nu of later dit is verwarrend want je moet eerst betalen voor levering ,
ik zou dat er afhalen.

Saskia

Goede service

Duidelijke omschrijving goede artike prijs kwaliteit

J. Antonisse

Groot assortiment en snelle levering

?