E van Leeuwen

Bestellen online ging goed. Daarna geprobeerd te bellen, 2x. Er waren 5 wachtenden voor mij, toen ik na 25 min aan de beurt was werd de verbinding verbroken. Vervolgens gemaild, geen antwoord op... Bestellen online ging goed. Daarna geprobeerd te bellen, 2x. Er waren 5 wachtenden voor mij, toen ik na 25 min aan de beurt was werd de verbinding verbroken. Vervolgens gemaild, geen antwoord op gekregen. Op 26/6 besteld en op 29/6 pas bezorgd door DHL.

Bereikbaarheid verbeteren.
Waarom niet gewoon met de post? Waarom niet gewoon als brievenbuspakje verstuurd?

Jakob de Groote

Goed product AGU

Levering en keuze

Onverwacht snel geleverde producten.

Grote keuze mogelijkheden

Track and trace toepassen om thuis te kunnen zijn om producten te kunnen ontvangen.

piet kremer

Geweldig dat U dat achterlicht Spinder op voorraad hebt. Blij dat ik vooruit kan betalen per overschrijvingsformulier.

Complete voorraad fietsmaterialen.

Neen, ik had het onderdeel al binnen twee dagen in huis. Mij snel genoeg.

John Coppens

Perfect, hét voorbeeld voor iedere gespecialiseerde website!

Assortiment, bereikbaarheid, klantvriendelijkheid, aftersales

Het kunnen kiezen van een DHL / PostNL / UPC afhaalpunt

Ilse

Fietstassen besteld; deze waren op tijd binnen.

Goede service, snelle reactie op mail.

In de mail met de track and trace code stond dat de code 'morgen' actief zou zijn. Dit bleek niet het geval, kwam ik achter toen ze al voor de deur stonden. Overigens was ik hier heel blij mee, want... In de mail met de track and trace code stond dat de code 'morgen' actief zou zijn. Dit bleek niet het geval, kwam ik achter toen ze al voor de deur stonden. Overigens was ik hier heel blij mee, want door deze mail leek het alsof de tassen later bezorgd zouden worden dan beloofd en dat kwam slecht uit.

Chris

Artikel was goedkoper dan bij andere webshops. Gekocht en netjes ontvangen.

Dennis

Na het bestellen, snel geleverd!

Rellage

Zeer goed

Duidelijke info

Website werk niet fijn op me iPad