Debby van Gemert

Super. Had het stoeltje al heel snel binnen. En wat vind me kind het fijn in zijn stoeltje

Snelle service

Geen alles was goed

Sturm

Netjes en snel geleverd

I.Dijkstra

Zeer positief

v.merison

Helaas, handleiding ontbreekt, inbus om schroeven vast te draaien ontbreekt, pakket is reeds eerder verkocht denk ik, en later weer dichtgeplakt met tape en opnieuw verkocht, had beter teruggestuurd... Helaas, handleiding ontbreekt, inbus om schroeven vast te draaien ontbreekt, pakket is reeds eerder verkocht denk ik, en later weer dichtgeplakt met tape en opnieuw verkocht, had beter teruggestuurd kunnen worden naar leverancier, geen goede beurt ditmaal....., jammer, vorige aankoop was wel goed.

Reeds eerder verkochte en geretourneerde producten beter nakijken en eventueel niet opnieuw verkopen....

M.J. Wallinga

Overzichtelijke site,duidelijke informatie, gemakkelijk te bestellen en prompte levering

Ook bij aanvraag informatie per mail snelle respons

Neen

Eduard

Goed assortiment, precies het juiste vervangende product en ook nog eens voor een goede prijs.

Zie beschrijving

Geen, behalve prijs kan natuurlijk altijd nog beter ;)

j heijkoop

Dit was de eerste keer maar ervaring is goed

ja snelle levering

nee

de muijnk

Correcte en vlotte levering

goede afbeeldingen

?

Karin

Zéér klantgericht! Duidelijke e-mail terug...gelijlk met de "link" erin. Zodat ik makkelijk kon bestellen, erg duidelijk! Snelle levering van de producten!

Duidelijke uitleg, makkelijk bestellen, snelle levering!