Jan Hardeman

Wel even moeten zoeken om juiste onderdeel te vinden. Bestelling gedaan Perfect afgeleverd

Onvoorstelbaar grote onderdelen voorraad

Ik had wat moeite om de juiste om te vin den voor het door mij gezochte onderdeel

flip

Wat een kut communicatie, moet meer dan een uur aan de telefoon hangen voordat er iemand mij te woord staat

Plomp, M.

2x iets besteld. Snelle levering. Bij de 1e bestelling was er een verkeerde levering. Dit is snel en netjes opgelost.
Bij de 2e bestelling was iets niet leverbaar. Toen iets anders besteld,...
Bij de 2e bestelling was iets niet leverbaar. Toen iets anders besteld, dit was echter goedkoper en ik had al vooruit betaald. Ben nog steeds bezig (3 weken) om geld terug te krijgen.

reactie op mail en afhandeling van klachten kan beter.

marijke v.d. leer

goede kwaliteits produkten

nee het is prima!!

J. Muurling

Ik had een telefoonhouder besteld maar echter voor niet het goede model ingevuld. Levering snel, verpakking open gemaakt en toen kwam ik er pas achter dat ik een fout had gemaakt. Mail gestuurd en... Ik had een telefoonhouder besteld maar echter voor niet het goede model ingevuld. Levering snel, verpakking open gemaakt en toen kwam ik er pas achter dat ik een fout had gemaakt. Mail gestuurd en direct gebeld of ik toch nog kon ruilen. Totaal geen probleem. Retourformulier ontvangen, ingevuld en na enkele dagen al het geld terug op mijn rekening. Direct de goede telefoonhouder besteld en ook die weer na een paar dagen binnen.
Een webshop leer je pas kennen als er service geleverd moet worden. Wat mij betreft zit je hier goed.

Bereikbaarheid telefonisch kan wat beter. 5 wachtenden voor mij en duurde een half uur.

Ursula Spijkers

Bestelling herenzadel Hygia

de prijs was goed.

nee, prima verzorgd!!

L. Goossens

Acurate en snelle levering

Uitstkende marchandiese goede kwaliteit en prijs

n.v.t.

Marco

Bestelling snel geleverd en een goede productomschrijving

Ruime keus
Duidelijke beschrijving

Ruerd

Snelle levering en

groot assortiment

Bij een retourzending de verzendkosten ook vergoeden.

Scheers Frank

Bestelling perfect verlopen. Had het item reeds na 1 dag toegekregen, ondanks de levering in België.

Snelheid van levering

Weet geen