koeman

Prima snelle levering

snelheid,overzichtelijkheid

Boon

Goed , duidelijke en snelle communicatie en levering

Duidelijke communicatie

Fiets tempel

Ook wij moeten soms bij een collega bestellen om iedereen tevreden te stellen. We hebben deze bestelling als zeer prettig ervaren!! Het artikel werd snel en vakkundig geleverd.. met vriendelijke... Ook wij moeten soms bij een collega bestellen om iedereen tevreden te stellen. We hebben deze bestelling als zeer prettig ervaren!! Het artikel werd snel en vakkundig geleverd.. met vriendelijke groeten, www.fietstempel.nl

Geen verbeter punten

Mikey

Ik was op zoek naar nieuwe banden voor mijn MTB en met Google kwam ik al gauw deze site tegen, waar de prijzen mooi laag zijn, in ieder geval voor de banden.

Prijzen en aanbiedingen. Snelle levering.

De kleine artikelen, zoals de bandenlichters, binnenbanden en velglinten, die ik er ook bij wou hebben, waren zo veel duurder dan bij een andere webshop, dat ik ook met de verzendkosten er bij,... De kleine artikelen, zoals de bandenlichters, binnenbanden en velglinten, die ik er ook bij wou hebben, waren zo veel duurder dan bij een andere webshop, dat ik ook met de verzendkosten er bij, alsnog goedkoper uit was elders. Dat is dan weer jammer.

Lord Ruud de Ruiter

afhaalmogelijkheid zou makkelijk zijn

Clau Krauts

Wat een fijn bedrijf
Wat een fijn bedrijf
We hadden een yepp stoeltje bij een andere webshop besteld,ze hebben ons twee weken laten wachten om vervolgens te mailen dat het stoeltje langere tijd niet geleverd kon worden. Wat naalden we. Toen kwamen we met googlen bij hollandbikeshop uit
Zitje was daar even duur (goedkoop) ik mailde naar hun om te vragen hoe snel ze konden leveren
1 tot 2 werkdagen
Had na die mail nog een vraag en ook die kreeg ik dezelfde dag netjes beantwoord
Resultaat was dat ik op donderdag mail contact had met hun en het zitje ook heb besteld en vrijdag voor 15.00 kregen we het zitje al geleverd
Wat een goede fijne service Holland Bike Shop
Wij zijn erg blij met jullie👍👍👍

klantvriendelijk en snel

Minka

Overzichtelijke website met een groot aanbod. Snelle en nette levering! Prima, heel tevreden!

Overzichtelijke, complete en duidelijke website

Kees

Zeer duidelijke omschrijving van de producte

Nee

Arend Streutker

Goed advies en willen je portemonnee niet leeg trekken

ruime sortering

Snellere bereikbaarheid via tel....