T.Boogert

Onderdelen besteld; direct geld afgeschreven en per mail " uw bestelling is onderweg"
Na 2 dagen niets ontvangen en gebeld: " Oh er is een fout gemaakt; we zullen de bestelling resetten,morgen heeft u het in huis" .....Volgende dag niets ontvangen en weer gebeld: " ok, we maken het in orde; morgen in huis".... Na 3 dagen nog niets ontvangen en wederom gebeld: " als we het het uit de lucht kunnen toveren dan doen we dat hoor' " u heeft het overmorgen" .
kortom: wat een waardeloze organisatie!!; eerste en laatste keer dat ik bij hen wat bestel! Zorg dat je je beloftes waar kan maken of doe ze niet!!

veel 'in huis'

telefonische bereikbaarheid
houding van de klantenservice!

P. Vreeman

Prettig, snelle levering...

Breed assortiment.

Versturen met DHL vind ik wat minder. Ik had een DT Swiss wiel besteld en ook gekregen. Maar bij de eerste keer van bezorging was ik niet thuis, dus een briefje in de bus dat zij de volgende dag... Versturen met DHL vind ik wat minder. Ik had een DT Swiss wiel besteld en ook gekregen. Maar bij de eerste keer van bezorging was ik niet thuis, dus een briefje in de bus dat zij de volgende dag nog een keer langs komen. Contact opgenomen met DHL en zij geven en ze geen tijdstip van bezorging kunnen doorgeven. Kreeg te horen dat als ik niet aanweIg ben ik pakket moet ophalen in Hengelo (60 km)...gelukkig ben ik de hele dag thuis gebleven en heb het pakket aan het eind van de dag in ontvangst genomen...

H. van Wiltenburg

Prima product. Klein min puntje, waar jullie denk ik niet de veroorzaker van zijn, is dat de doos geopend afgeleverd werd.

D Bodelier

Uitgebreid assortiment in de Webshop

c.p.romijn

goede uitleg

Jaco den Ouden

Op dit moment kan ik niets anders doen dan te waarschuwen om vooral niets bij dit bedrijf te bestellen. Ik heb op 14-05-18 iets besteld met een verwachte levertijd van 1-2 dagen, maar nog niets... Op dit moment kan ik niets anders doen dan te waarschuwen om vooral niets bij dit bedrijf te bestellen. Ik heb op 14-05-18 iets besteld met een verwachte levertijd van 1-2 dagen, maar nog niets ontvangen. Alleen wel een e-mail om dit bedrijf te beoordelen. Ik heb al geprobeerd in contact te komen via de e-mail op dinsdag 22-05-18, maar ook daarop nog geen reactie. Vandaag 25-05-18 geprobeerd ze telefonisch te bereiken, maar ook zonder resultaat.

Website ziet er goed uit.

Wees helder en eerlijk over de te verwachte levertijden. Reageer ook op e-mails van klanten en neem de telefoon op als er gebeld wordt. Niet >20 min in de wachtrij te staan en dan elke keer te horen... Wees helder en eerlijk over de te verwachte levertijden. Reageer ook op e-mails van klanten en neem de telefoon op als er gebeld wordt. Niet >20 min in de wachtrij te staan en dan elke keer te horen krijgen dat je de eerst wachtende bent, maar geen contact kunnen krijgen.

Michael De Wilde

Deze winkel zou ik als beste fiets webshop noemen

Ik ben zeer tevreden met mijn product

Boutte kenzie

Zeer tevreden , er was een nippel tekort en deze werd direct verzonden

Mvg Kenzie

L.

Eerder het product al een keer besteld, bij telefonisch contact waar het bleef, kreeg ik te horen dat ik het product was misgelopen. Op de website stond deze wel als voorradig en kon de betaling ook... Eerder het product al een keer besteld, bij telefonisch contact waar het bleef, kreeg ik te horen dat ik het product was misgelopen. Op de website stond deze wel als voorradig en kon de betaling ook gewoon doen.
Heb de bestelling toen annuleerd maar na enige tijd nog geen geld retour ontvangen. Na nog een belletje bleek de annulering niet goed te zijn gegaan en is het hersteld. Daarna geld vrij snel ontvangen.
Toen ik een tijd later een mail kreeg dat het product weer opnieuw op voorraad was, heb ik eerst gebeld of dit weer 1 product was of dat het voldoende voorraad was. Toen men aangaf dat er nu voldoende voorrading van was heb ik meteen besteld. Diezelfde avond nog kreeg ik een mail dat het product klaar voor verzending was met een link erbij voor de track en trace. Een dag later heb ik het product in goede orde ontvangen.
De telefonische bereikbaarheid is van Hollandbikeshop is echter dramatisch, hier moet echt iets aan gedaan worden want op deze manier is het gewoon schandalig!!

n.v.t.

De telefonische bereikbaarheid moet beter!
Eerder eens contact gemaakt met 2 telefoons tegelijk. Bij de ene was het nog 3 wachtenden voor u, bij de ander 7 wachtenden!
Voor een bedrijf...
De telefonische bereikbaarheid moet beter!
Voor een bedrijf als dit zijn het vaak maar kleine korte vragen, belachelijk als je hiervoor eerst ruim 30 minuten in de wacht staat!

Piet Delver

Komt betrouwbaar over en heeft een goede website.