Peter

Snelle levering van goede producten (fietsaccessoires)

Danny De Meyer

Reeds 2 besteld altijd correct geleverd

Info mail en levering

van Male

Positief

Service en snelheid van levering

Wachttijden van de klantenservice zijn te groot

B.Vervoort

Bestelling prima afgeleverd. Vindt de verzendkosten erg hoog in mijn geval. Veertje van 10 cm van ong. 5 euro kosten ook 5 euro afleveringskosten..
Kan dit niet gewoon met de post verstuurd...
Kan dit niet gewoon met de post verstuurd worden. Bij het verzenden was een sorteerfout gemaakt en kwam de levering een week later. Op mails waar het artikel bleef werd niet gereageerd. Dacht in eerste instantie met een spook- site te maken te hebben. Ondanks de kosten was ik erg blij met de veer.

Communicatie moet beter

Cham

Commande conforme à la description du produit sur le site. reçu en moins de 7 jours par chronopost, rien à dire, surtout avec un prix défiant toute concurrence! Et en plus la remorque a l'air... Commande conforme à la description du produit sur le site. reçu en moins de 7 jours par chronopost, rien à dire, surtout avec un prix défiant toute concurrence! Et en plus la remorque a l'air vraiment sympa (je ne peux en dire plus puisque je ne l'ai pas encore essayé). En tous cas je recommande le site

Commande conforme, livraison rapide

Zwaga

Vorige week dinsdag voor het eerst iets besteld en volgens mijn account moet ik de bestelling al binnen hebben. Ik heb echter geen track en trace code gehad. Wel een mail van 2 mei, waarin staat,... Vorige week dinsdag voor het eerst iets besteld en volgens mijn account moet ik de bestelling al binnen hebben. Ik heb echter geen track en trace code gehad. Wel een mail van 2 mei, waarin staat, dat het al verzonden is. Dat de bestelling is afgerond. Al drie mailtjes verstuurd, waar mijn bestelling blijft, tot op heden geen reactie. Gisteren 7 mei heb ik 65 minuten in de wacht gestaan en er werd niet opgenomen.
Nu net krijg ik zonder excuses of wat dan ook een mail met een track en trace code, die dan pas vanaf morgen actief is. Ik vind dit heel vervelend, dat het bedrijf Hollandbikeshop geen reactie op mijn mail geeft en per telefoon ook niet bereiken is.

Bereikbaar zijn

Tessa

Frits Grosz

Helaas heb ik mijn bestelde producten nog steeds niet ontvangen. Maar vermoedelijk ligt het probleem bij DHL.

Na reclamatie over het niet ontvangen van mijn pakket, is er toegezegd dat er onderzoek wordt gedaan naar de oorzaak en de oplossing

Laat de ontvanger van een zending hiervoor tekenen, dan heb je in ieder geval een bewijs

Peter Nuytemans

Kwalitatief en qua vriendelijkheid is dit bedrijf een grote 10 waard

snelle levering, vriendelijk personeel en veel kennis