Roy

Oké

hans volkerijk

De uitlevering van het zadel ging snel, maar later info via de telefoon was een regelrechte ramp , geen rare tijd maar gewoon maandagmiddag waren 5 wachtende voor en 6 minuten wachttijd, in totaal... De uitlevering van het zadel ging snel, maar later info via de telefoon was een regelrechte ramp , geen rare tijd maar gewoon maandagmiddag waren 5 wachtende voor en 6 minuten wachttijd, in totaal 58 MINUTEN moeten wachten na 40 minuten wachten de reactie u bent de eerste dat duurde nog 18 minuten, ik ben onthutst na 72 jaar nog nooit meegemaakt, maar nog was het leed niet geleden, ik kreeg bleek later ook nog het verkeerde antwoord op mijn simpele vraag????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

de levering van het product

de man ontslaan die mij maandagmiddag te woord heeft gestaan en meer vakkundig personeel aan de telefoon of bandje met de tekst wij bellen u terug

Arie Manni

Zoals eerder gewoon erg goed

P.C. Lagendijk

Recent een Selle Royal zadel besteld. Bestelling gedaan op 20 april. Zadel was reeds op 21 april binnen. Goede terugkoppeling, factuur en bezorg info. Bijzonder prettige ervaring.

Snelle levering en prettig geprijsd

Product informatie soms matig

GA Schipper

Prima gegaan met de bestelling en vlotte bezorging.

Snelle service

Nee

Merel

Fietszitje en regenhoes besteld. Snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden over het verloop van je bestelling.

Hordijk

Supersnelle levering

super snelle levering

A Müller

Twee buiten- en binnenbanden besteld.
Twee buiten- en binnenbanden besteld.
De banden zijn half gevouwen in een te kleine doos geleverd. Hierdoor zijn de banden flink uit vorm. Met veel trekken en duwen is de eerste band toch nog goed te monteren, de tweede ga ik vandaag proberen..

J.Soetekouw

Rustige en vakkundige mensen

Goede voorlichting geen opdringerige mensen zoals bij ***** dit merk nooit meer krijg bij ***** het gevoel of je op de markt staat met handje klap. Nee na 5 jaar en veel problemen dat merk nooit meer.

Geen ga zo door in september koop ik nog een dames fiets voor mijn echtgenote

D’Errico