Goed. Snelle levering.

Veel producten

In het veld

Snelle levering maar bij een foutief bij een product des te minder snelheid.

Bij ontevredenheid of een incomplete bestelling (gesp van de extra safety strap yepp achterzitje ontbrak) duurt het wel erg lang voordat het opgelost wordt. Eerst al heel lang moeten wachten aan de... Bij ontevredenheid of een incomplete bestelling (gesp van de extra safety strap yepp achterzitje ontbrak) duurt het wel erg lang voordat het opgelost wordt. Eerst al heel lang moeten wachten aan de telefoon wegens drukte. Vervolgens wordt ik nogal kortaf te woord gestaan en wordt mij verzocht foto’s te maken van hetgeen waar het om gaat zodat er een ophaalverzoek gedaan kon worden en een nieuw achterzitje geleverd zou worden. Ik heb 2 dagen moeten wachten op het bericht dat jullie er mee bezig zijn maar heb tot op heden nog geen actie vernomen helaas. Dit kan toch echt sneller lijkt mij.

geoffrey Baudts

Order wordt te laat geleverd verder duurt het zeer lang om iemand te pakken te krijgen op de helpdesk die slechts tussen 12 en 16 uur open is (minder als een postkantoor in België) en is men nog... Order wordt te laat geleverd verder duurt het zeer lang om iemand te pakken te krijgen op de helpdesk die slechts tussen 12 en 16 uur open is (minder als een postkantoor in België) en is men nog eens onvriendelijk ook!

Levering is te laat, helpdesk is niet gemakkelijk te bereiken en niet vriendelijk

colaert pascal

Service na verkoop zeer slecht!!

Els

Vervolg behandeling niet correct

Y. Neve

Prima, duidelijkheid op de vraag of het fietsstoeltje wel past.

Meedenken met de klant.

hendriks

Snelle service

veel aanbod

John

Snelle levering. Product keurig verpakt.

Het is gewoon goed.

Ik zou het niet weten.

Chris

Prima ; netjes enop tijd geleverd!
Afspraak wad afspraak . Zoals het hoort

DON

Zeer positief

snelle levering van produkten en heel belangrijk is,het is betaalbaar