E Schuurmans

Heb hier een kettingmeter besteld. Prima ervaring.

J.m.a. Buiks

Snelle levering.
Bestelde producten waren goedkoper dan bij de concurrent.
Pakket was compact verzonden, netjes de doos mee verstuurd.

Als alles (mijn fietsdrager xl was in de doos van de yepp maxi gedaan) in 1 doos wordt gestopt graag de onderdelen die bij elkaar horen duidelijk zichtbaar maken.

Zorg ervoor dat ook...

Zorg ervoor dat ook de andere yepp producten iets goedkoper zijn. De rest (yepp mini, windscherm, easyfit window, slaaprol en adaptor) hebben we nu bij de concurrent besteld

Beschrijving om fietsendrager xl in elkaar te zetten is niet duidelijk: op de fotos staan niet alle onderdelen duidelijk weergegeven (graag aan betreffende bedrijf doorgeven)

Laura Albrecht

Snel en correct geleverd

Ruben Van Dijck

Ik had een dahon stuurkolom nodig

Snelle service, mooi assortiment

De flexibiliteit kan beter als het aankomt op abnormale aanvragen. Ik had een Dahon stuurkolom besteld, maar dit bleek het foute type te zijn, aangezien mijn stuurpen niet compatibel was. Ik vroeg... De flexibiliteit kan beter als het aankomt op abnormale aanvragen. Ik had een Dahon stuurkolom besteld, maar dit bleek het foute type te zijn, aangezien mijn stuurpen niet compatibel was. Ik vroeg dus voor een andere stuurpen, maar dit werd zeer slecht afgehandeld. Ik zei dus dat ik een stuurpen nodig had van 25.4mm, aangezien deze niet meer in het magazijn beschikbaar was. Het komt er dus op neer dat ik een eenduidige vraag stelde, maar er werd zeer moeilijk rond gedaan. Ik moest foto's sturen en het modeltype van mijn fiets. Dit terwijl ik exact wist wat ik nodig had, en het ook duidelijk definieerde. Toen ik dan voldoende data had doorgestuurd uiteindelijk lieten ze niets meer weten van zich waardoor ik dus helemaal niet geholpen was, na toch (overbodige) moeite gedaan te hebben.
Ook zat er een breuk in de plastiek van de stuurkolom die ik besteld had. Natuurlijk is dit niet jullie fout, maar van jullie leverancier.

Hans den Bezemert

Een aantal keren wat besteld met prima ervaringen. Ruime keuze, goede prijsstelling en een snelle levering

R. van Kleef

Heel goed

N.

Gelijk gevonden wat ik zocht. snelle levering

sneller geleverd dan gedacht, en product goed verpakt

R. van Kleef

Heel goed

Bakker biker

Meerdere bestellingen gedaan. Zending altijd goed op tijd

Veel keuze, goede zoekfunctie, goede garantieregeling

Cafer Biyikli

Schoonmaker