Chris V

Goede webshop met scherpe prijzen.

Ik ben erg goed geholpen door de klantenservice voor advies over retouren van producten. Hierna regelmatig op de hoogte gehouden over de stand van zaken en mijn geld binnen 1 week retour op mijn... Ik ben erg goed geholpen door de klantenservice voor advies over retouren van producten. Hierna regelmatig op de hoogte gehouden over de stand van zaken en mijn geld binnen 1 week retour op mijn eigen rekening. Zo zou elke webshop de retouren af mogen handelen.

N Christiaans

Goede ervaring. Te late levering correct afgehandeld.

P.A.G. Koomen

Prima, zoals het hoort. Bestelling geplaatst en volgende dag geleverd.

Goeie indeling van de site naar produkten. Makkelijk en snel zoeken

Kleur van de site beetje saai. Opleuken mag best

Van Rijsbergen

Zeer snelle levering.
Groot assortiment, veel aanbiedingen.
Een aanrader!

Arjan van der Weel

Prima website, goed toegankelijk

Communicatie is op orde

Geen tips

Yvonne

Fietsstoeltje besteld, alles keurig verlopen

R Toussain

Zeer slecht. Ik heb een bagagebinder besteld, maar na de bevedtigingsmail niets meer gehoord. Bestelling is na een week nog niet geleverd terwijl er 2 dagen voor stonden. Daarbij komt dat ze heel... Zeer slecht. Ik heb een bagagebinder besteld, maar na de bevedtigingsmail niets meer gehoord. Bestelling is na een week nog niet geleverd terwijl er 2 dagen voor stonden. Daarbij komt dat ze heel beperkt bereikbaar zijn.

Communicatie, communicatie en snelheid

Diny Comello

Is prima.

Vlotte levering. Na een dag bezorgd.

Pakket werd bezorgd via DHL. Lastig dat er geen tijdstip van bezorging werd vermeld.

Sanne Kuipers

Prettige samenwerking. Hele mooie fiets gekocht voor onze dochter. Na een mankementje werd de fiets thuis opgehaald en netjes na reparatie weer terug gebracht.

Geweldige service.

Tot nu toe nog niets

Oswald Otte

Het was de eerste keer dat ik er iets besteld heb. De prijs voor het item dat ik zocht was ongeveer 50 EUR lager dan in een Duitse webshop.

Lage prijs. Zeer snelle levering.

Neen, alles ging vlot.