Kohlen jwb

Eerste keer besteld.
Goede ervaring,alles verliep vlotjes.

Geen verbeter punten.

Wout

Zeer ruim sortiment met goede website. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering. Jammer van de standaard verzendkosten zelfs bij hogere bedragen.

Ruim sortiment

Verzendkosten afschaffen. Zeker boven drempelbedrag.

Aj

Top. Alleen de checkout flow is niet duidelijk op een mobiele telefoon. Bleef steeds hangen.

Klaas

De goede onderdelen op tijd geleverd

betrouwbaar, conform afspraak.

Nee

Hugo Verbandt

Goede correcte afhandeling

neen

neen

B.Giethoorn

Goede service en een overzichtelijke site

Gerrie

Goede uitleg bij telefonisch contact.

Snelle levering.
Goede kwaliteit.

Betaalwijze op bon, mag iets duidelijker.

H.P. Bonnema

Helaas geen goede ervaring met Hollandbikeshop. De door mij bestelde goederen waren volgens de website op voorraad, of tenminste te leveren binnen 1 á 2 werkdagen. Na de 2e werkdag ben ik gaan... Helaas geen goede ervaring met Hollandbikeshop. De door mij bestelde goederen waren volgens de website op voorraad, of tenminste te leveren binnen 1 á 2 werkdagen. Na de 2e werkdag ben ik gaan mailen en kreeg ik te horen dat het die dag verstuurd zou worden. De dag erna stond de bestelling nog steeds op 'te leveren' en ben ik dus maar weer zelf in de pen geklommen. "O ja, we hebben één artikel nog niet binnen, maar we gaan het vandaag versturen". Ja, dat zeiden ze een dag ervoor ook al. Ook een kleine attentie voor de vertraagde levertijd en slechte service zat er niet in helaas. Dat zou de bestelling nog verder vertragen. Op mijn suggestie om dat dan gewoon na te sturen werd eveneens niet positief gereageerd.
Voor mij geen bestellingen meer bij HBS. Ik heb VEEL betere ervaringen met bijv. Futurumshop en ga daar graag weer naar toe voor mijn volgende bestelling(en). Die houden je ook veel beter op de hoogte van de status van je order. Ik raad dat andere kopers ook aan.

GEEN helaas

Je levertijden nakomen en SERVICE, SERVICE, SERVICE

R. Elders

Snelle service

Service gericht

Meedenken met de besteller, die wellicht niet technisch geschoold is. De Cordo lowrider is niet te bevestigen zonder nokjes op de voorvork. Check dat even vooraf. Nu moest ik een adapterset... Meedenken met de besteller, die wellicht niet technisch geschoold is. De Cordo lowrider is niet te bevestigen zonder nokjes op de voorvork. Check dat even vooraf. Nu moest ik een adapterset bijbestellen en dan blijkt dat ik nóg een set moet bijbestellen. Het woord 'set' wil voor mij zeggen dat je dan compleet de lowrider kunt bevestigen.

de baere luc

Enorm tevreden, snelle levering, produkt conform