L. Stemkens

Goed, geen klachten.

snelle levering

nope

Beau Bikes

Nu al enkele weken wachtende op een bestelling die geplaatst en betaald is op 21/12/17. Reeds enkele malen besteld bij dit bedrijf...steeds tevreden over levering en goederen.
Gecontacteerd via mail...geen reactie.
Al verschillende malen telefonisch gecontacteerd...bestelling wordt vandaag opgestuurd is steeds het antwoord.
Ik wacht nog!!!!!!

Ro

Prima service.

Snel antwoord op vragen via de mail.

Anne van Rooijen

Regenhoed gekocht, goede en snelle informatie en levering

meer keus dan bij andere

nee

Wim Dewitte

'De levering bedraagt 1 à 2 werkdagen', maar ondertussen zijn we 12 werkdagen verder en er is nog steeds geen spoor van onze bestelling. We worden niet voldoende op de hoogte gehouden. Geen idee of... 'De levering bedraagt 1 à 2 werkdagen', maar ondertussen zijn we 12 werkdagen verder en er is nog steeds geen spoor van onze bestelling. We worden niet voldoende op de hoogte gehouden. Geen idee of de bestelde regenhoes er ooit nog komt.

M.K. Prins

De eerste keer een bike accessoire besteld en de afhandeling ging vlekkeloos

Zeer snelle levering van een Yepp kinderzitje.

Jammer dat het bijpassende windscherm niet op voorraad was

Ruud Frijstein

Buitengewoon slecht. De bestelling is niet geleverd. Volgens DHL wel, maar ik heb niets ontvangen. Ik heb Hollandbikeshop daarop gewezen en gevraagd het uit te zoeken. Nog geen reactie van ze gehad... Buitengewoon slecht. De bestelling is niet geleverd. Volgens DHL wel, maar ik heb niets ontvangen. Ik heb Hollandbikeshop daarop gewezen en gevraagd het uit te zoeken. Nog geen reactie van ze gehad (2 dagen). Dat is toch wel erg jammer. Nu wordt het weer een gedoe.

Ze reageren niet snel op zeer ernstige klachten.

ja, heel snel reageren op dit soort klachten en oplossen!!!

Albert Kuurman

Vlotte levering, precies wat ik zocht

Wilma de Buck

Zeer klantvriendelijk