Jan

Groot assortiment. Mooie prijzen, snelle levering. Maar reken er niet op dat je vraag aan de klanten service beantwoord wordt.

Beschrijving op de website was magertjes. Dus heb ik een vraag gesteld aan de klanten service. Maar die geven in principe nooit antwoord.

A Zagers

Het is zeer betrouwbaar

De leverings tijd

Afleverings tijd dichter bij elkaar

De Schutter Alois

Vlot

snelheid

T . James

Amazing. These guys have top notch customer service and have a great selection of bike items.

Fast and efficient

None!

Xxx

2x fietsstoeltje besteld
Goede website, snelle levering.

Duidelijke site
Goede zoekfunctie
Track en trace van pakket

Klant

Snelle levering van het juiste produkt

De Groot

Prima site en super snelle levering!

Super snelle levering!

Mark de Rouw

Nee

Instructies DHL. Relatief klein bedrag, vooraf betaald. Ik wil dan wel graag de keuze kunnen maken om het direct bij de buren af te leveren indien ik niet thuis ben. Op eigen risico zeg maar.... Instructies DHL. Relatief klein bedrag, vooraf betaald. Ik wil dan wel graag de keuze kunnen maken om het direct bij de buren af te leveren indien ik niet thuis ben. Op eigen risico zeg maar. Storend om zo nog wat extra dagen te verliezen voor ik het kon gebruiken.

Jos de deken

op 22 8 2017 heb ik u per mail de vraag gesteld hoe lang de binnen en buitenkabel is, heb er bij vermeld dat de lengte heel belangrijk is voor mijn bakfiets, uw antwoord was 2.25 zonder verdere... op 22 8 2017 heb ik u per mail de vraag gesteld hoe lang de binnen en buitenkabel is, heb er bij vermeld dat de lengte heel belangrijk is voor mijn bakfiets, uw antwoord was 2.25 zonder verdere uitleg.
ik heb dan de bestelling gedaan en correct betaald !.
wanneer ik mijn bestelling ontving zag ik geen binnenkabel en de buitenkabel was maar 1.70 lang, ik heb direct gemaild moest foto's sturen enz, ik heb dat allemaal gedaan, ze zouden mij een andere sturen die wel lang genoeg zou zijn, en wat blijkt die is alweer te kort, ik heb er steeds op gedrukt dat binnen en buitenkabel lang genoeg moet zijn, het zou aan de leverancier liggen krijg ik als antwoord.
ik heb alles terug gezonden, en nu zou ik een nieuwe moeten bestellen en nogmaals betalen dit terwijl de verkeerd gezonden artikelen reeds bij u zijn, deze behandeling vind ik schandalig tot 2x toe krijg ik verkeerde info en zo ook verkeerde leveringen.
wanneer gaat het eindelijk in orde zijn, ik til hier heel zwaar.
Jos de deken.