Bert Schreuder

Goede producten en snelle levering

Nee

Nee

Rinaldo Zom

Goede ervaring en snelle levering

duidelijk omschrijving en scherpe prijzen

Luc Wolfs

Mooi? website en prijsgunstig materiaal en een snelle Thuis bezorging

Kan ik altijd terecht voor materiaal van Sram 10Speed ??????

Zou het niet weten want het verloopt perfect

Mevlid C.

Schnelle Lieferung...unkomplizierte Abwicklung...Top Service!
Ein Artikel war defekt und wurde sofort ersetzt. Vielen Dank für den tollen Service. Ich bin sehr zufrieden.

Dubber

Fijne winkel, en goedkoopste

Arie

Geen klachten. De bestelling is correct uitgevoerd en snel geleverd

Geen opvallende sterke punten.

neen

Antwerp Truck & Trailer Services

Ik heb voor ongeveer 700 € aan diverse materialen aangekocht, echter ik heb de bestelling per ongeluk in twee keer gedaan en belde hen om te vragen of ze alles in 1 keer konden opsturen zodat ik... Ik heb voor ongeveer 700 € aan diverse materialen aangekocht, echter ik heb de bestelling per ongeluk in twee keer gedaan en belde hen om te vragen of ze alles in 1 keer konden opsturen zodat ik toch 1 maal de transportkosten uitgespaard zou hebben.
Welnu, mijn klacht is dat ze na 4 keer bellen gewoon niet aan de telefoon komen en ik heb zelfs 4 keer meer dan 12 minuten gewacht, dus ik ben dat geld al kwijt aan telefoon, komst daarbij dat ik ze tweemaal een mail stuur om te vragen of ze toch even konden bellen waarop ze mij promp een factuur stuurden, waar dan nog niet eens de BTW op vermeld was.
Dit bedrijf heeft mijn inzien niet correct gehandeld, mocht het veranderen zal ik dat schrijven, maar ik vrees ervoor:-(

zie mijn commentaar hoger

Marjo Douma

Goed, ik had bv wel iets meer info willen hebben over welk kinderzitje het beste bij mijn fiets paste.

Zie boven en ik geprobeerd om te chatten maar dit werkte niet of duurde veel te lang.

Karin Westervoorde

Snelle levering.
Voor herhaling vatbaar.

Duidelijke site

Van Keymeulen Paul

Prima ervaring

Bijzonder goede uitleg en hulp bij zoeken naar accessoires