LM

Goede produkten, ruime keus, snel geleverd.

Combi voorgesteld, dat is handig

Ik bestelde een combi (buitenband en binnenband), en ontving twee pakjes. N.m.m. had het kleine pakje (binnenband) makkelijk in het grote er bij gekund.

Martin Goedhart

Communicatie naar klant kan beter. Op een vraag over een onderdeel werd in eerste instantie niet correct gereageerd en werd al prompt een standaardgarantieformulier verzonden terwijl dat helemaal... Communicatie naar klant kan beter. Op een vraag over een onderdeel werd in eerste instantie niet correct gereageerd en werd al prompt een standaardgarantieformulier verzonden terwijl dat helemaal niet van toepassing was. Pas na enkele telefoontjes en mailberichten is dit toch goed opgepakt. Het betreffende onderdeel is mij nadien nog toegestuurd

Rob van Doggenaar

Zeer slechte ervaring met het bestellen van een Gazelle achterwiel. De beloofde 10 dagen levertijd werden er 15, toen kreeg ik de belofte dat het wiel de volgende dag opgestuurd zou worden. Dat... Zeer slechte ervaring met het bestellen van een Gazelle achterwiel. De beloofde 10 dagen levertijd werden er 15, toen kreeg ik de belofte dat het wiel de volgende dag opgestuurd zou worden. Dat gebeurde niet. Navraag bleek dat het wiel zoek was. Toen het na een paard dagen gevonden was en opgestuurd, bleek het het verkeerde wiel te zijn. Ik heb de bestelling geannuleerd en moet het wiel nu op mijn kosten terugsturen.

B.P. van den Wildenberg

Snelle levering zoals beloofd; goede berichtgeving over die levering

veel fietsproducten en grote voorraad

Guiljam

Duidelijke website, goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling dmv mail en zeer snelle en nette levering!

Goede en duidelijke website. Snelle en goede levering!

Ga zo door!

Vissers

Niets negatief over te melden.

Buitenbanden worden niet opgevouwen alvorens in een verzenddoos te stoppen.

Nee

smits

Via de webshop een kettingslot gekocht. Goede aflevering.

nee

nee

graaf

Goed en snelle levering

goede beschrijving

DTT Multimedia

Peter, van de klantenservice, heeft me snel geholpen en zeker gesteld dat wat hij mij beloofde werd waargemaakt. Thank Peter.

B.G. v.d. Streek

goed geregeld