AdeJ

Goede snelle service

Van Kordelaar

Prima internet bedrijf, je krijgt wat je ziet. Product was snel in huis. Top...

Snelle levering.

Marina Bickx

Voor de eerste keer iets besteld en tip top in orde ! De levering liep vlot niet lang op moeten wachten !

Jacobs

Prima.

Het te bestellen artikel was niet op voorraad,
Waarna er binnen enkele dagen een mail werd verstuurd dat het artikel weer op voorraad was.

De bestelling werd...
Prima.

Het te bestellen artikel was niet op voorraad,

De bestelling werd geplaatst en binnen twee dagen geleverd!

Prima service!

M. Faber

Heb hier fietstassen en insteekketting slot besteld. Door communicatie ging hier echter iets fout met de levering binnen 2 dagen. Is fijn hersteld en heb zelfs insteekketting slot ontvangen wat... Heb hier fietstassen en insteekketting slot besteld. Door communicatie ging hier echter iets fout met de levering binnen 2 dagen. Is fijn hersteld en heb zelfs insteekketting slot ontvangen wat duurder was, voor dezelfde prijs. Nu werk ik zelf bij een bedrijf waar logistiek ook wel eens wat fout gaat dus ik heb hier volledig begrip voor. Zal hier zo weer een bestelling plaatsen.

Ruime keuze
Prima prijzen
Goede communicatie

Andrea Oosting-Klock

Prima, goede/ snelle levering en retourneren gaat ook prima. Wel jammer dat dit op eigen kosten is.

Retourneren gratis maken, vaak twijfelpunt bij klanten

hans lammers

Heel goed

Duidelijke Website

Misschien koppeling van buitenband nasr binnenband, scheelt zoekwerk

ceusters & co bvba

Beste, ik wil gerust wat feedback geven maar tot op heden is mijn pakketje nog steeds niet geleverd wat ik wel vrij abnormaal vind. Kunnen jullie dit even checken ?

ter Braak

Snelle levering en overzichtelijk