Joël

Snel contact met de klantenservice. Product eerder geleverd dan beloofd, fantastisch.

Goede prijs, snelle levering en communicatie.

Productinformatie was niet correct op de website, maar dit werd snel gecorrigeerd.

André Groeneveld

Duidelijke website, snelle levering.
Bij retourzending snelle terugboeking betaalde bedrag.

WJ Wildeman

Hebben een zeer breed aanbod, ook losse onderdelen. Snelle levering en goede info over de procedure

zeer goed aanbod.

Thijs rood

Vandaag besteld en volgende dag in huis... snelle service.

Duidelijke webshop. Nee

Nee

G.H.Terbeek

Onderdeel in voorraad en snel geleverd

De enorme keus uit accecoires

nee

Therese

Prima shop! Fietsstoeltje werd snel verzonden en ik ben goed op de hoogte gehouden van de aanlevertijd.

Snelle verzending, duidelijke website

Nee alles naar behoren gegaan

dss

Goed, echter bijvoorbeeld losse kettingen, en bij welke fiets ze horen vanwege het tandwiel en type fiets is moeilijk te achterhalen. Zelfs fietsenmakers doen kettingen erop, erop, niet eens goed... Goed, echter bijvoorbeeld losse kettingen, en bij welke fiets ze horen vanwege het tandwiel en type fiets is moeilijk te achterhalen. Zelfs fietsenmakers doen kettingen erop, erop, niet eens goed passen, daar kom je later achter als je ketting eraf loopt. Dus specifieker benoemen, want een stangetje moet wel goed passen

Verder zijn de leveringen goed en nabehoren geleverd, als je side en service goed zijn kom$en je klanten altijd terug. Natuurlijk moet je wel wat nodig hebben. Maar goede kwaliteit gaat van mond... Verder zijn de leveringen goed en nabehoren geleverd, als je side en service goed zijn kom$en je klanten altijd terug. Natuurlijk moet je wel wat nodig hebben. Maar goede kwaliteit gaat van mond naar mond. Dan krijg je een kwalitatief en groeiende zaak. Wat elke ondernemer wil

Zie vorige punten

Van den Berghe Kurt

Spijtig , maar toch lang moeten wachten op de zending !

controle doen of de klant zijn bestelling op tijd krijgt! Wij zijn van Belgie en hebben toch zelf moeten bellen dit kosten ons ook nog geld extra . Misschien bij zo iets compensatie op volgende... controle doen of de klant zijn bestelling op tijd krijgt! Wij zijn van Belgie en hebben toch zelf moeten bellen dit kosten ons ook nog geld extra . Misschien bij zo iets compensatie op volgende bestelling !

Iris De smit

Met het bedrijf zelf geen contact gehad.. omdat de bestelling super snel en netjes en compleet is verzonden.

- snel verzonden
- netjes verpakt
- goede informatie bij de achter stoeltjes zodat ik een goede keuze kon maken

Geen verbeter tips

B.L. Straetemans

Altijd snelle levering en veel producten op voorraad

Snelle levering, met 2 dagen in huis

Eventueel betere verdeling van categorieën nu erg veel categorien waardoor ik soms niet weet waar ik moet zoeken