Anna Elisabeth Jacobi Ouderkerken

De fiets was snel geleverd.

Snelle levering, je word goed op de hoogte gebracht via de mail van verzending en levering.

Verkeerd kinder zitje en windscherm geleverd. De gewenste kleur windscherm was helaas niet leverbaar. Dit vond ik erg jammer.

Nospam@nospam.com

Redelijk adequate informatie vanuit hollandbikeshop. Levering conform belofte dus goed. De track&trace informatie was minder duidelijk.

Jaap Rentmeester

Ruime sortering, vriendelijk & behulpzaam aan de telefoon. Precies zoals je het graag wilt hebben vsn een web-shop.

Heel duidelijke info op de website.

Betalingsmogelijkheid via ideal zou nog makkelijker zijn. Vooral vanwege de directe terugkoppeling dan dat het geld is overgemaakt op de rekening van de leverancier.

Jansen

Duidelijke website, makkelijk bestellen, snelle bezorging, prima verpakt!

Nee, alles!

Neen!!!

A de Ruiter

Zeer tevreden

Snelle correcte levering

rob van der sluys

Bij de vestiging Eindhoven direct een eiken besteld tegen een zeer gunstige prijs. De verkoper was een randstedelijk-snel communicerende man, die bij de oudere Brabander wellicht iets te hard van... Bij de vestiging Eindhoven direct een eiken besteld tegen een zeer gunstige prijs. De verkoper was een randstedelijk-snel communicerende man, die bij de oudere Brabander wellicht iets te hard van stapel zou kunnen lopen. Het gaat immers om een redelijk grote aanschaf, waarbij je niet afgeleid wil worden van de hoofdzaken...

De organisatie en de daarop gebaseerde procedures lijken goed uitgedacht, de praktijk is echter weerbarstig. De levering vond plaats op een voor mij onverwacht moment( het zoontje van de bezorger... De organisatie en de daarop gebaseerde procedures lijken goed uitgedacht, de praktijk is echter weerbarstig. De levering vond plaats op een voor mij onverwacht moment( het zoontje van de bezorger riep mij aan door de heg terwijl ik in de tuin was gaan werken in de berustende houding van iemand die geen fiets meer verwachtte, die dag).Mijn opmerking ketste af op het belangrijker probleem van de bezorger zelf, die riposteerde, dat hij onverwacht naar een bepaald adres had moeten gaan....Op dit niveau feedback geven had duidelijk weinig zin.

Aflevering bij het stedelijk verkooppunt lijkt me feestelijker en "betrouwbaarder".

L Verber

B Westendorp

Snelle levering.

Gewoon zo doorgaan.

Ronald van Calker

Heb online een onderdeel van een fiets achterwiel besteld.

niet speciaal. Het was duidelijk.

niet echt. Heb gevonden wat ik wilde hebben.