T. Sanders

Tot volle tevredenheid werd het door ons bestelde artikel, t.w. een stel dubbele fietstassen, keurig op het afgesproken tijdstip bezorgd. We kunnen anderen dit bedrijf zeker aanbevelen.

Zie hierboven

Misschien is het mogelijk in de categorie fietstassen voor kinderen wat meer variatie aan te brengen. Hier waren slechts enkele modellen beschikbaar. Concreet: kinderfietstassen met een dierenprint... Misschien is het mogelijk in de categorie fietstassen voor kinderen wat meer variatie aan te brengen. Hier waren slechts enkele modellen beschikbaar. Concreet: kinderfietstassen met een dierenprint erop zoals die van de volwassenen. (Moeder-dochter gedachte met dezelfde tassen te gebruiken in reclame-slogan ?)

m. karnekamp

Ik hweb een fiets tas besteld. Binnen 2 dagen, keurig verpakt in huis.

Snelle levering en keurig verpakt.

geen, ga zo door!

Cor

Duidelijke mails over mijn bestelling waarmee ik goed op de hoogte ben gehouden wbt de betaling en bezorging.De bezorging was snel en precies zolang als aangegeven op de website.

De emails en de snelle levering.

Geen!

Vandelanotte Bruno

Ik bestel op 6 April 2017 (faktuur 472346) 2 kinderzitjes om geschenk te geven. Beloofde leveringstijd 1 tot 2 dagen.
Op 12 April 2017 nog niets ontvangen, bij navraag bij Hollandbikeshop...
Op 12 April 2017 nog niets ontvangen, bij navraag bij Hollandbikeshop blijkt er iets fout gegaan te zijn en werden de zitjes nog niet uitgestuurd.

Valse beloftes

Controleer Uw leveringen

Adrie Klein

Uitstekend

Groot assortiment

Geen.

G. van Spelden

Prima ervaring

Snelle en correcte levering. Chapeau!

Walter

Prima, snel geleverd.

Veel bezorg kosten voor een klein onderdeel (mode pad voor een bril)

Anthony Meyers

Produkt toch niet 100% compatibel met mijn fiets, maar vormt op zich geen probleem na aanpassing.

Devlaminck

Het is in orde

Alles is vlug en goed afgeleverd.

Nee want alles was goed

Elze Veldhuis

Prima service, snelle levering, goed product !!!

De supersnelle levering