Christa de Kort

Overzichtelijke website, snelle levering

Iets meer beschrijving bij producten zou fijn zijn.
ik heb een regenpak besteld waarvan de broek om mee te fietsen niet heel geschikt is, deze stroeft teveel namelijk op de onderkleding.

x

snelle levering

nn

Zeer correct professioneel ensnel

Snel
Ruim gamma

Hans van Bruggen

Redelijke prijs voor toch al wat oudere minder gevraagde naafonderdelen, snelle uitvoering en bezorging voor een nog net acceptabele prijs.

Eric

Ik heb via Hollandbikeshop.com fietsverlichting gekocht voor mijn racefiets. Binnen "No Time" gevonden wat ik zocht. Op een snelle manier kunnen bestellen en de volgende dag in huis.

Simpel, snel en duidelijk.

Menu van de website is erg uitgebreid.

Ellen Scholte

Gevonden via Google Shopping. Dit was mijn eerste aankoop bij Hollandbikeshop. Wij zijn niet zo fietserig ;)

Ze hebben heel veel. Maar wel duidelijk allemaal gecategoriseerd en met plaatjes erbij. Het is niet een wirwar aan tekst en plaatjes. En heel fijn dat er dingen uitgelegd worden, want wij als 'niet... Ze hebben heel veel. Maar wel duidelijk allemaal gecategoriseerd en met plaatjes erbij. Het is niet een wirwar aan tekst en plaatjes. En heel fijn dat er dingen uitgelegd worden, want wij als 'niet heel fietsfanatieken' hebben niet zoveel verstand van dingen. Het moet gewoon goed zijn.

Dat je al heel snel een mail krijgt met verwerking bestelling is fijn, dan weet je dat het goed is gegaan. Maar 4 mailtjes in 2 dagen... Ik zou die update eruit halen (2e mail), zodat je alleen die... Dat je al heel snel een mail krijgt met verwerking bestelling is fijn, dan weet je dat het goed is gegaan. Maar 4 mailtjes in 2 dagen... Ik zou die update eruit halen (2e mail), zodat je alleen die 1e mail met 'uw bestelling is verwerkt' hebt (en dan daar de factuur bij in doen, wat anders de 3e mail is) en de 4e mail met 'uw bestelling is verzonden'. Heb je de helft minder mail.

Muriel

In één woord: uitstekend!

Snelle levering, goede informatie verstrekking.

Tim

Een zeer fijne ervaring!

snelle levering, goede service,breed assortiment

Schilp

Accu voor elektrische fiets online besteld

sander

Leuke website

prijs gunstiger als in de winkel

op de site lijkt het stoeltje mooier dan in het echt. meer een realistisch beeld geven.