VEENSTRA

Uitstekend en snelle levering

nvt

nvt

J.van Dam

Grote assortiment en snelle levering.

zie boven

nee

Sabina

Goede snelle levering

Mike

Scherpe prijzen, directe levering. Prima!

Peeters Gert

Overzichtelijke site en goede prijs-kwaliteit

Correcte en snelle afhandeling van het order

Aanbod updaten tot dateert houde

Peter Schelfhout

Snel & correct!

Zeer snelle levertijd, top!

Mensen zoals ik weten amper iets over het te bestellen materiaal, daarom raad ik aan om op de website bij aankoop van een product te laten verwijzen met alle andere producten in dezelfde groepen.... Mensen zoals ik weten amper iets over het te bestellen materiaal, daarom raad ik aan om op de website bij aankoop van een product te laten verwijzen met alle andere producten in dezelfde groepen. Koop ik een buitenband, dan wil ik dat de website automatisch mij binnenbanden aanbeveelt die geschikt zijn voor dat onderdeel.

O. Van Alphen

Goed telefonisch advies hetgeen mijn keuze voor een product deed wijzigen. Supersnelle levering en de gewijzigde keuze was de enige juiste, heel tevreden!

Ik belde de klantenservice voor info over een bepaald fietszadel. De dame adviseerde mij uiteindelijk een ander zadel nadat we er samen op de site naar hadden gekeken. Zadel besteld, volgende dag in... Ik belde de klantenservice voor info over een bepaald fietszadel. De dame adviseerde mij uiteindelijk een ander zadel nadat we er samen op de site naar hadden gekeken. Zadel besteld, volgende dag in huis en het zadel zit fantastisch. Chapeuau!

ten Hag

Vlotte afhandeling van bestelling, onvoldoende aftersales

vlotte afhandeling van de bestelling

Heb na de aankoop van een campagnolo shifter gevraagd naar bijbehorende onderdelen.
Was niet in voorraad en het is mij niet duidelijk gemaakt of het weer in de voorraad zou worden opgenomen.
Voelde mij door de mail die ik hierover ontving niet serieus genomen.

Lex Termaaten

Snelle en goede service

Silvain

Snelle levering, duidelijke website, perfecte communicatie.

Fijne website om doorheen te browsen, alles duidelijk aangegeven