evert van barneveld

Perfecte service. Snelle levering

smidt

Met verbazing kwam ik thuis want de bestelling was er al .

M. Slingerland

Wat een supersnelle levering en keurig verpakt! Ben dik tevreden !

Coen Dorge

Goede levering, Mooe site, goede service; echter de specificatie a.g. lengte van de zadelsnelspanner die ik bestelde (5cm) was niet eenduidig en heeft me op het verkeerde been gezet. ik ging... Goede levering, Mooe site, goede service; echter de specificatie a.g. lengte van de zadelsnelspanner die ik bestelde (5cm) was niet eenduidig en heeft me op het verkeerde been gezet. ik ging ervanuit dat 5 CM de bruikbare lengte was. (ik moest 4cm overbruggen, gedachte gang...met 5cm kan ik ruim uit de voeten, echter 5cm duide de terwijl de totale fysieke lengte van de snelspanner waardoor deze uiteindeliujk te kort was, jammer...

Snel, mooie site, groot assortiment, makkelijk te vinden producten, goede prokszetting.

Verbeterde verijking van product informatie. Ben specifiek gebruik geen algemene termen die niey eenduidig zijn zoals lengte (over week simple technische tekeningen te voeren.

Mandy

Hele snelle levering.

Goede overzichtelijke site met heel veel merken. Snelle levering.

Het is jammer dat je ook al bestel je over de 100 euro dan nog steeds verzendkosten moet betalen. Als je iets retour wilt sturen zijn ook de kosten voor de koper. Je krijgt dan wel je eerder... Het is jammer dat je ook al bestel je over de 100 euro dan nog steeds verzendkosten moet betalen. Als je iets retour wilt sturen zijn ook de kosten voor de koper. Je krijgt dan wel je eerder betaalde verzendkosten terug. Ik kreeg mijn artikelen in een doos van een bekend merk friet. Dat kan echt niet. Het kwam over of dat er nog snel naar de supermarkt was gerend voor een doosje.

Marco

Snelle afhandeling, prima prijzen, zeer uitgebreid aanbod.

G. de Boer

Ruime keuze uit zeer groot assortiment en snelle- en correcte levering

zeer groot assortiment en makkelijk de juiste band op de site te vinden. Duidelijke foto's en zeer snelle - en correcte levering

Mandy

Hele snelle levering.

Goede overzichtelijke site met heel veel merken. Snelle levering.