Dettmann Frits

Betreft bestelling (ordernummer) #381526. Bestelling gedaan de:21/06/2016. Vandaag de 28/06/2016 nog altijd niets
ontvangen, dus absoluut GEEN goede beoordeling.

NEEN

Snellere levering

Lemmens

Goede ervaring.

snelle levering

ga zo door.

M.J.M.Clement

Wat ik nodig had bij u gevonden en binnen 2 dagen in huis .

zeer snelle levering .

h tigchelaar

Mijn ervaringen zijnprima

snelle levering

S. Ebbing

Goede informatie rondom bestelling. Het 3T stuur was netjes verpakt. Het zoeken naar producten mbv. filters mag nog beter. Je krijgt vaak teveel producten in je zoekopdracht.

Hele grote collectie artikelen en lage prijs.

zoekfilters ontbreken waardoor er veel producten in de zoekopdracht worden getoond.

Anita vd Meulen

Wij zijn via google bij dit bedrijf uitgekomen. Het was de goedkoopste en de levering ging echt super snel. Wij kunnen nu vele kilometers gaan maken.

De verzending ging echt super snel. Maandags besteld dinsdags in huis. Snelle service helemaal top.

n.v.t.

M. de Boer

Vlotte afhandeling, account werkt , aflevering wat onduidelijk doordat een bestelling in tweeen werd afgeleverd.

Breed assortiment, vlotte levering, zelfs vlotter dan op site staat

Doe iets met de verzendkosten, bv boven de 30 eu gratis. Bestelling kwam in twee pakjes en dat gaf verwarring, ook omdat dhl het op twee verschillende manieren afleverde. Daar moet dus ook in de... Doe iets met de verzendkosten, bv boven de 30 eu gratis. Bestelling kwam in twee pakjes en dat gaf verwarring, ook omdat dhl het op twee verschillende manieren afleverde. Daar moet dus ook in de kosten winst zijn te behalen
Ik ben geen grote kenner dus een overzichtelijk aanbod van meest voorkomende zaken zou handig zijn, of een soort advies met de motivatie waarom iets wordt geadviseerd

piet

nee