Saskia

Prima! Snelle service; geen problemen ??

Snelle service

C sevens

De besteling is prima verzorgt

paul Leentjens

Niet best

2 keer besteld, 2 keer niet juist product. 1 keer lag aan mezelf en 1 keer door de onduidelijke beschrijving weer iets fouts besteld. Spullen retour gestuurd en dat was het. Tot op heden geen cent... 2 keer besteld, 2 keer niet juist product. 1 keer lag aan mezelf en 1 keer door de onduidelijke beschrijving weer iets fouts besteld. Spullen retour gestuurd en dat was het. Tot op heden geen cent retour gekregen.
Afwachten maar. Laatste betaling is van 22 mei en de eerste van 17 mei. Het is vandaag 11 juni.

Herman van Hulzen

Makkelijk bestellen, levering kan sneller

gratis retourzending

Jennifer

Snelle levering met status informatie.

Karin Kolijn

Al 2 maal iets besteld. Snel in huis! Service is top en bedrijf goed bereikbaar. Fijn ivm vragen. Heeft zeker de laagste prijzen. Heel tevreden!

Zie bovengenoemd!

luc de cock

Beste.
Beste.
Mijn bestelling van 02/06/2016 met order nr 373370 en die betaald is ,is helaas nog niet aangekomen. Ik heb wel een bevestiging gekregen van verzending op 03/06-2016 ondertussen zijn we een week verder.Hoe moet het nu verder graag antwoord

decock-luc@skynet.be

birafane worda

Met het bedrijf zeer goed , met het toeleveringsbedrijf DHL minder

Heb altijd een antwoord op mijn mails gekregen

DHL is bij thuis geweest en heeft geen briefje achtergelaten, heb via mail van Eric gekregen waar mijn pakje lag ben er dan om geweest

Vermeiren Koen

Ruim aanbod en vlotte service.

Zeer ruim aanbod aan scherpe prijzen. Vlotte bestelling en levering.

Leveringskosten op een bestelling van een paar honderd euro zouden mogen wegvallen.