wiel

Super.

prima materiaal en super snelle levering.

n.v.t.

Gernaat

Gewoon goed

Goed advies en snelle levering

Jolanda Harsveld

Wij hebben via internet een fietsstoeltje voor onze kleinzoon gekocht. Holland Bike shop heeft een duidelijke website met uitgebreide beschrijving van alle artikelen. Hierdoor konden wij de... Wij hebben via internet een fietsstoeltje voor onze kleinzoon gekocht. Holland Bike shop heeft een duidelijke website met uitgebreide beschrijving van alle artikelen. Hierdoor konden wij de verschillende zitjes goed met elkaar vergelijken.

Duidelijke website met daarbij ook nog een snelle levering en je wordt constant via de mail op de hoogte gehouden.
Een zeer positieve eerste ervaring met dit bedrijf!!

Wij hebben geen op- of aanmerkingen.

Christel Schiphorst

Prima snelle service, duidelijk omschrijving op website, en een complete kinderstoel, zonder extra bevestigingsmaterialen voor een perfecte prijs.

carine h.

Ik kocht een Basil fietstas. De keuze aan fietstassen is enorm groot, prijs kwaliteit deed ik een goede deal denk ik. En super snel geleverd aan huis.

snelheid van leveren, scherpe prijs voor het artikel dat ik kocht, heel veel keuze

leveringskosten zijn groot vind ik

Naomi Baas

Bestelling voor fietszitje

Bestelling was snel aangekomen. kwaliteit van het zit stoeltje was in goede staat.

Piet de Heij

Prima en snelle levering

correcte en snelle levering

neen

Benno Augustinus

Twee keer dingen besteld bij Hollandbikeshop. Tweede keer helaas een inventarisfoutje.

Helaas was er een fout in de inventaris. Kan gebeuren, maar het had wat sneller opgemerkt kunnen worden.

Truyens Guy

Veel keuze

grote keuze

geef zoveel mogelijk informatie over het product

n.n.

Zeer goed

super snelle levering

geen. het was gewoon heel goed