lesanka

Prima!

ik zag op amazon dat ze een tip hadden bij mijn bestelling. ik heb een bagagekar voor mijn fiets gekocht en ze raadde mij een net erbij aan die ik zeker zou hebben willen kopen. bij jullie website... ik zag op amazon dat ze een tip hadden bij mijn bestelling. ik heb een bagagekar voor mijn fiets gekocht en ze raadde mij een net erbij aan die ik zeker zou hebben willen kopen. bij jullie website kon ik dat niet vinden. het is al snel opdringerig en daarmee vervelend, maar je helpt een klant dus ook met suggesties bij de aankoop in de winkelmand.
ik zocht info over mijn product om te kijken wat eventueel professionele websites/ tijdschriften over het product zeggen (dus onafhankelijk) dat zou ook een goede toevoeging zijn als dat juridisch mag- dus een link en/ of een citaat als dat voorhanden is.

A.j.knol

Heel simpel lekker op mijn laptop kijken wat ik wil bestelen, betalen met ideal en meestal binnen 1 a 2 dagen Zonder gezeur mijn besteling netjes thuis bezorgd.
Prima toch bestel al een...
Prima toch bestel al een aantal jaren en bevalt me prima.

Ja in en het verleden na ca 2 jaar ging er een veer van mijn Brooks zadel kapot en kreeg een nieuwe bezorgd en hoefde alleen de aanschafprijs maar te betalen geen verzendkosten als teken van survice... Ja in en het verleden na ca 2 jaar ging er een veer van mijn Brooks zadel kapot en kreeg een nieuwe bezorgd en hoefde alleen de aanschafprijs maar te betalen geen verzendkosten als teken van survice netjes toch.

Nee niet echt ben gek op snuiserijtjes op mijn fiets dus ja daar mag van mij de site mee vol staan.

Mark Nootenboom

Bestellen ging allemaal best makkelijk en snel
Maar de levering laar te wensen over
Krijg een mail op 17-5-2016 levertijd 1a2 werkdagen
Nu op 24-5-2016 nog steeds niks ontvangen...
Bestellen ging allemaal best makkelijk en snel
Maar de levering laar te wensen over
Krijg een mail op 17-5-2016 levertijd 1a2 werkdagen
Nu op 24-5-2016 nog steeds niks ontvangen
We kunnen allemaal tellen dat is niet 1a2 dagen
En heb al twee maal een DHL track en tracé nummer ontvangen 1 werkt niet en 2 geeft aan dat het onderweg is dus ben benieuwd wacht maar af
Bedenk de volgende x we of ik weer hier zal bestellen
Toch jammer
Vrgr mark nootenboom

Levertijd en info omtrent verzending

Toon

De gevraagde onderdelen zijn op voorraad en zeer snel geleverd.
Ik was alleen verbaasd dat mijn pakket in Zwolle bij DHL aangeleverd was.

De zeer snelle levering en de grote voorraad

Roel

Compleet aanbod en snelle levering!

nvt

nvt

Mark Geertsema

Snelle levering, aantrekkelijke prijzen

veel keuze

J. Koster

Snelle levering en accurate informatie.

HERMAN APERS

Steeds snelle en correcte leveringen van kwaliteitsproducten.

M

Duidelijke site met een snelle levering. TOp!

Zeer snelle levering

Nee