Petra dirks

Alles naar wens verlopen

Ja de snelle levering

van Noorden

Goede ondersteuning als je net niet weet of je het juiste onderdeel hebt gevonden!

k zocht een binnenwerk voor een as met drie versnellingen.
Ik vond er twee die het konden zijn.
het verschil van die 2 betrof waarschijnlijk de hardheid van het gebruikte...
k zocht een binnenwerk voor een as met drie versnellingen.
Ik vond er twee die het konden zijn.
het verschil van die 2 betrof waarschijnlijk de hardheid van het gebruikte materiaal.
uiteindelijk maar de importeur benaderd voor het juiste antwoord.

bestelling en afhandeling was uitstekend.

extra informatie omtrent het product had 2 dagen onderzoek gescheeld.

Broeren

Prima en snelle service

snelle levering

c van den Heuvel

Super geholpen door dit bedrijf doordat ik van te voren even belde over de eventuele levertijd. Vervolgens snel in huis en alles keurig afgehandeld! Top! Hier ga ik nog wel vaker wat bestellen... Super geholpen door dit bedrijf doordat ik van te voren even belde over de eventuele levertijd. Vervolgens snel in huis en alles keurig afgehandeld! Top! Hier ga ik nog wel vaker wat bestellen aangezien de prijs ook erg goed is

Goede klantenservice, goede prijs/kwaliteit verhouding

Nicoline Neven

Het fietsstoeltje en windscherm wat ik bij Hollandbikeshop.com heb gekocht waren bij deze webshop het goedkoopste. Bovendien was de service goed en had ik de producten enkele dagen later al netjes... Het fietsstoeltje en windscherm wat ik bij Hollandbikeshop.com heb gekocht waren bij deze webshop het goedkoopste. Bovendien was de service goed en had ik de producten enkele dagen later al netjes verpakt in huis!

goedkoop en goede, snelle levering!

Willem

Matig

Nee

Graag betere info over leveringsdatum en track en trace code

Ines

Vlotte service

Concurrerende prijzen.

Kees Deenen

Snelle en goede levering

Het bestellen en de bevestiging van de bestelling ging allemaal goed. Alleen de bezorging van DHL was ik ontevreden over, aangezien ik op woensdag 4 mei een bericht kreeg dat het die dag bezorgd zou... Het bestellen en de bevestiging van de bestelling ging allemaal goed. Alleen de bezorging van DHL was ik ontevreden over, aangezien ik op woensdag 4 mei een bericht kreeg dat het die dag bezorgd zou worden, incl een track en trace nummer. Maar uiteindelijk heb ik pas vrijdag de bestelling ontvangen. Pas op woensdagavond kreeg ik bericht dat het die dag niet bezorgd zou worden.

Kimm Hoeben

Snelle levering, was alleen onduidelijk dat ik nog een accesoire nodig had om het fietsenstoeltje te bevestigen

Snelle levering, goede prijzen

Aangeven welke eventuele accesoires je nodig zou kunnen hebben