roosebrouck martin

Zeer goed

neen

neen

Kerong

The first order is defect. but the klant service take the action quickly and send me a good one. Problem is solved

the first order is defect. but the klant service take the action quickly and send me a good one. Problem is solved

Joris Brouwer

Snelle bezorging, duidelijke website.

E-mails ontvangen voor de betaling en track-en-trace. Perfect!

Ik heb tot nu toe geen kritiek gevonden.

De Meulemeester Maarten

Zeer goed en zeer snel

als er probleem is word dit ook snel verholpen

snelle reacties en snelle levering

sommige foto's iets duidelijker maken

Reinier van gulick

Snelle service , goede producten, prijs concurrerend

colbers

De ervaring met het bedrijf zijn goed

goede website

nee

Paul Schneider

Had met spoed een betaalbare nieuwe ECOMO XL accu nodig. Via Uw website heb ik die gemakkelijke kunnen vinden.
Ook Uw aflevering was direct en snel. De accu werkt prima

Bij de nieuwe accu had nog een puntsgewijze en bondige beschrijving kunnen zitten, hoe de accu het beste te behandelen.

Pascal van Tour

Ik heb nu al een paar keer besteld en ik ben er zeer tevreden over snel bezorgd en goed verpakt

Ze hebben genoeg keuze van materialen

Nee niks ik ben tevreden (GA ZO DOOR)

H. Bijlsma

Super goed , snelle en correcte levering.

Snelle levering en we vonden het ook fijn dat je de zending kon volgen tot de levering aan huis. Super goed.

A.J. Olierook

Gevonden op internet en gezien dat er alles aan gedaan wordt om klanten tevreden te stellen.

Fiets werd uit het rek gepakt en gelijk aangeleverd voor het afmonteren. Dit is een pluspunt minpunt is dat ik er een kabelslot bij wilde hebben. Verkoper wist het verschil niet tussen een kabelslot... Fiets werd uit het rek gepakt en gelijk aangeleverd voor het afmonteren. Dit is een pluspunt minpunt is dat ik er een kabelslot bij wilde hebben. Verkoper wist het verschil niet tussen een kabelslot en een kettingslot. Minpunt.

Als je anderhalf uur moet wachten op de aflevermontage dan mag er wel wat meer en gevarieerd leesmateriaal neergelegd worden. Er bestaat meer dan fietsbladen.
Bij de aflevering van de fiets...
Bij de aflevering van de fiets kon mij niets uitgelegd worden over de geavanceerde display met routeplanner. Dit moest ik zelf uitzoeken op de pc omdat de kennis ontbrak. Mag wel wat meer verwachten als ik een fiets van 3200 euro koop.