Dick

Goedkoopste aanbieder en snelle levering

Prijs

Jacqueline Hanemaaijer

Een duidelijke website, de kleuren spraken me al erg aan en helemaal toen ik de prijzen zag. De website bevat alle informatie en specificaties voor mijn bestelde product, tips en trics hoe te... Een duidelijke website, de kleuren spraken me al erg aan en helemaal toen ik de prijzen zag. De website bevat alle informatie en specificaties voor mijn bestelde product, tips en trics hoe te bevestigen en eventuele hulpstukken! De mail van bevestigen met betalen ging goed en de verzendmail, na 2 dagen al in huis!

De informatie betreft het product, de instructie, de foto's erbij, eventuele alternatieven of hulpstukken! Alles super duidelijk!

Geen verbeterpunten! Ga zo door! Wij gaan zeker weer bij jullie bestellen!

Dennis

Goed en snel

nvt

nvt

Laura Smeulders

Via internet gevonden.

W. A. Hartgers

Uitstekend

Snelle levering; betrouwbaar; retourneren is geen probleem

Zoekfuncties op website kunnen beter

Heeringa

Ervaring is goed! Had beschadiging op het stuur dat hij uit de doos kwam, ik kon en tegoedbon krijgen dus ik zei doe maar een ander stuur en al kwamen ze eerst met een te kort stuur op de proppen... Ervaring is goed! Had beschadiging op het stuur dat hij uit de doos kwam, ik kon en tegoedbon krijgen dus ik zei doe maar een ander stuur en al kwamen ze eerst met een te kort stuur op de proppen kwamen en ik zei dat ik er één van ongeveer de zelfde lengte wilde hebben als ik nu had! En al hadden ze niet meer het zelfde stuur ik kreeg een goede vervanger vd zelfde maat.

Heen nog maar 1 keer wat gekocht maar was 1 ding niet naar wens en daar werd serieus naar geluisterd en naar een oplossing gezocht!

Spullen goed inpakken, ik had 2 fietsen besteld en ze waren beide anders ingepakt waaronder die van mij geen bescherming had om het stuur een die dus beschadigd was.

ozinga

duidelijk en snel

ga zo door

Ellen

Ik heb een fietsmandje voor mijn dochter besteld, verliep allemaal soepel en mandje werd snel bezorgd!

Fijn dat jullie zoveel keuze hebben!

Evert

Flotte afhandeling

Joris

Prima bedrijf en goede service (snel antwoord op vragen, bijvoorbeeld over levertijd)

Prijs en beschikbaarheid en assortiment A-merken

De website is onoverzichtelijk (dat komt natuurlijk ook deels door het grote aantal producten wat een pluspunt is), sorteren op merk en andere filters kan verbeteren