Barten

Eerste keus voor het zoeken naar fietsonderdelen: uitgebreide voorraad in alle kwaliteiten en snelle levering.

Prima werkende overzichtelijk website. Op een vraag naar een alternatief voor een fietsonderdeel werd supersnel gereageerd met een eerlijk advies.

Geen, behalve: ga zo door: Hollandbikeshop is mijn eerste keuze voor de aanschaf van fietsonderdelen.

Willem Kammeijer

Zeer snelle levering. Goede informatie over bestelling, levering en faktuur. Een aanrader!!!!

Ton van de Brug

Ruime keuze aan onderdelen

S

Voorvork besteld.

Voorvork besteld; goed ingepakt.

gebrek aan duidelijke info (voornamelijk voor de niet-fietsenmakers/hobbyisten zoals ik), pagina sorteren ging niet helemaal goed, veel niet op voorraad, veel tijd kwijt aan vinden en vergelijken... gebrek aan duidelijke info (voornamelijk voor de niet-fietsenmakers/hobbyisten zoals ik), pagina sorteren ging niet helemaal goed, veel niet op voorraad, veel tijd kwijt aan vinden en vergelijken van producten

Overbosch

Goed.duidelijke website, volgende dag bezorgd.

Snelle levering groot assortiment

F.C. Mesker

Eenvoudige bestelwijze. Leveringssnelheid zou iets beter kunnen, maar in mijn geval was er geen haast! Verder alles prima verzorgd.

Geen opmerkingen

Geen opemerkingen

Nvt

Degelijk

De website is nogal onoverzichtelijk en de productinformatie vrij summier.

Gea Zwiers-Bazuin

Positief

Anneke - Buitendijk

Lage prijzen inclusief verzendkosten. Goede service en snelle verzending.

De prijzen zijn inclusief verzendkosten en toch laag. De service daarnaast prima.

Geen enkele

bolsius