peter

Snelle levering en gekregen wat ik verwacht had

Snelle levering goed product

ton wijsman

Uitstekende service, bloedsnel bezorgd! Geweldig.

Duidelijkheid op website, snelheid van levering

Staffelkorting bij bestelling meerdere stuks, bv vanaf 10 stuks, dat is wat ik nog mis.

van der Poel

Duidelijke overzicht op site en snelle levering. Prima

Alexander

Goede duidelijke webshop met zeer concurrerende prijzen. Zeker een aanrader!

M. Schouten

Prima, snelle levering. Betaling haperde een beetje, waarop ik dacht dat er iets mis was gegaan, maar dit bleek gelukkig niet het geval te zijn!

E. Hidding

Super een voorbeeld voor anderen

snelle levering alles op voorraad

alles ok

R van T

Goed verpakte en snelle levering. Voor 16:00 bestelt en de volgende ochtend al in huis.

Wat mist zijn verschillende hoge resolutie afbeeldingen en aanzichten van hetzelfde product (in dit geval fietswielen). Nu heb je een enkele relatief lage resolutie afbeelding van waaruit je het... Wat mist zijn verschillende hoge resolutie afbeeldingen en aanzichten van hetzelfde product (in dit geval fietswielen). Nu heb je een enkele relatief lage resolutie afbeelding van waaruit je het product visueel kan beoordelen. Dit maakt het moeilijker om te zien wat je koopt. Ik wilde bijvoorbeeld een voorste fietswiel dat visueel vrijwel identiek was aan het achterste fietswiel zonder twee fietswielen te hoeven kopen. Het was relatief moeilijk om uit de afbeelding op te maken of dit met elkaar matchten.

Voor leken op het gebied van fietsen is het handig als je bijvoorbeeld bij een bepaalde fietsterm een "tooltip" hebt zodat je in een oogopslag weet wat iets inhoud. bijvoorbeeld wat ETRTO is en waar de bijpassende waarden voor staan. Of wat een vaste as en losse as bijvoorbeeld inhoudt.

Bas

Prima prijs en snelle levering.

Veel goedkoper dan bij de fietsenmaker. Ruim aanbod van merken en kleuren.

K. van der Wel

Genoeg keuze, snelle levering.

Genoeg keuze voor het product dat ik zocht.

Een kleinere doos om het product te versturen. Er hadden wel vier tassen in de doos gestopt kunnen worden.